Uus MEGANE Grandtour

Mootorivalik

Mootorid ja nende spetsifikatsioonid

BENSIIN

BENSIIN
KütuseliikKäigukasti tüüpKiirendus 0-100 km/h (s)Töömaht (cm3)Max võimsus kW (hj)Max pöördemoment Nm
TCe 160 EDC FAPbensiinEDC-automaat8,61332116 (159)270
TCe 140 EDC FAPbensiinEDC-automaat9,31332103 (140)240
TCe 140 FAPbensiinmanuaal9,71332103 (140)240
TCe 115 FAPbensiinmanuaal11133285 (115)220

DIISEL

DIISEL
KütuseliikKäigukasti tüüpKiirendus 0-100 km/h (s)Töömaht (cm3)Max võimsus kW (hj)Max pöördemoment Nm
Blue dCi 115 EDC diisel EDC-automaat 11,1146185 (115)260
Blue dCi 115diiselmanuaal 11,4146185 (115)260

BENSIIN/PHEV

BENSIIN/PHEV
KütuseliikKäigukasti tüüpKiirendus 0-100 km/h (s)Töömaht (cm3)Max võimsus kW (hj)Max pöördemoment Nm
E-TECH 160 Plug-In Hybrid bensiin/PHEV Multi-mode automaatkäigukast 9,81598117 (160)144

Lisainfo mootorite kohta

BENSIIN

TCe 115 FAP

Mitmekülgne
1,3-liitrine mootor võimsusega 115 hj on suurepärane kompromiss mugavusest ja dünaamilisusest. See vastab kõigile su ootustele ning on iga päev su ideaalseks partneriks.

TCe 140 FAP / TCe 140 EDC FAP

Optimaalne
Pöördemoment 240 Nm ja võimsus 140 hj kindlustavad sellele turbolaadimisega 1,3-liitrisele mootorile loomuliku ja dünaamilise kiirenduse ning optimaalse sõidunaudingu. Saadaval koos manuaalse või 7-käigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga.

TCe 160 EDC FAP

Sõidunaudingut pakkuv
7-käigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga varustatud 1,3-liitrine turbomootor tagab oma 270 Nm pöördemomendiga maksimaalse sõidunaudingu. Oled valmis veelgi suuremaks jõudluseks? Lülita MULTI-SENSE süsteem Sport režiimi ja tunneta vahet!

DIISEL

Blue dCi 115 ja Blue dCi 115 EDC

Tõhus
See manuaalkäigukasti või 7-käigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga varustatud diiselmootor ühendab endas mitmekülgsuse ja võimsuse, hoides samal ajal kütusekulu madalal. Tänu uusimale väljalaskesüsteemi puhastustehnoloogiale on see säästlik, madala CO2 heitkogusega ning samaaegselt heade dünaamiliste näitajatega. Parim kaaslane pikkadeks sõitudeks!

Laadimisvõimalusega hübriid

E-TECH PLUG-IN HYBRID

Uuenduslik
Avasta ja tunneta täiesti uut sõidukogemust! Meie Renault' spetsialistid on registreerinud üle 150 patendi, et luua E-TECH pistikhübriid, mis ühendab endas tahmaosakeste filtriga 1,6 l bensiinimootori, 2 elektrimootorit, sidurita mitmerežiimse käigukasti ja 9,8 kWh aku. See tehnoloogia on välja töötatud kasutades meie kogemusi Vormel-1 sõidukite arendamisel ja Z.E. loomisel. Tulemus? Väiksem CO2 heitkogus ja kokkuhoid madalamalt kütusekulult.

Täiselektriline sõiduulatus kui 65 km1 linnatsüklis ja kuni 50 km2 (kuni 135 km/h) kombineeritud tsüklis, alati elektriline käivitus ja paigaltvõtt, igapäevased elektriauto eelised ja piiranguteta sõiduulatus pikematel sõitudel hübriidrežiimis. Vaikus, mugavus ja paindlikkus - oled valmis erakodseks sõidunaudinguks?
WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): uus protokoll võimaldab määrata andmeid täpsemalt, nii, et need vastavad oluliselt paremini igapäevases kasutuses saadavatele andmetele kui NEDC protokolli tulemused. 
(1) WLTP linnatsüklis (ootab lõplikku kinnitust) 
(2) WLTP kombineeritud tsüklis (ootab lõplikku kinnitust)
Veebilehel kuvatud fotod automudelitest ja lisavarustusest on illustratiivsed. Värvid ning mõned välimised või sisemised detailid võivad tegelikkusest erineda. Sõidukite tehnilised andmed, varustus, hinnad ja tehnilised omadused ning nii lisavarustuse ja varuosade kui ka teenuste hinnad võivad muutuda ja uueneda. Veebilehel kajastatud info ei ole käsitletav müügipakkumisena ega ole ka kutse läbirääkimistele. Individuaalsed kokkulepped sõidukite omaduste, spetsifikatsioonide ja hindade kohta ning nii varustuse ja lisavarustuse kui ka tarneaja ja -meetodi kohta määratakse kindlaks volitatud esindajaga sõlmitavas lepingus.

Tutvu teiste sarnaste mudelitega

Similar models

Uus MEGANE

Similar models

Uus MEGANE Grandtour E-TECH Plug-in Hybrid

Similar models

KADJAR