safety by Renault

human first program

Renault' sõidukite ohutus
human first program
suurem ohutus liiklused kõigile liiklejatele
Andmevahetus, avariitestid, reaalsete olukordade simulatsioonid – Renault’ eesmärk on vähendada õnnetuste arvu ja tagajärgi.

Teadlaste, ekspertide ja tuletõrjujatega koos välja töötatud programmil Human First Program on üks eesmärk: suurendada kõigi teedel liiklejate igapäevast ohutust.
kuni 32
täiustatud juhiabisüsteemi
üle 60
ühutussüsteemi
üle 2000
ohutusvaldkonnas registreeritud patendi(1)
üle 5000
väljakoolitatud tuletõrjuja(2)
(1)aastast 1969
(2)19 riigis

Renault ja tuletõrje - uus ja ainulaadne koostöö

Programmi Human First Program raames teeb Renault koostööd Frères Naudet'ga, kes tegid auhinnatud dokumentaalfilme 11. septembril ja Notre-Dame'i katedraali tulekahjust, et rõhutada ja illustreerida kontserni ja maanteepäästemeeskondade vahelist ulatuslikku koostööd. See on ainulaadne ettevõtmine, mis ühendab inseneritöö ning teadus- ja arendustegevuse "kuldseks tunniks" ehk väärtuslikeks minutiteks, mille jooksul päästjad teevad kõik võimaliku, et inimelusid päästa.
KOOLITUS
tuletõrjujate väljaõpe
Ainus tootja maailmas, kes on kaasanud oma insenerimeeskonda täiskohaga tuletõrjekolonelleitnandi ja teeb regulaarselt koostööd maanteepäästemeeskondadega – Renault on vaid mõne aastaga koolitanud välja 5000 tuletõrjujat 19 riigist! 2023. aastal on kavas uued koolitused Euroopas ja Ladina-Ameerikas.
QRESCUE RENAULT
QRescue Renault: ajaline kokkuhoid päästeteenistusele
Sõiduki esi- ja tagaklaasil asuv QR-kood QRescue Renault, võimaldab tuletõrjujatel koheselt ligi pääseda kahjustatud sõiduki tehnilisele teabele, mis on mõeldud päästjatele.

See ligipääs tagab tuletõrjujatele hädavajaliku info, et tõhusalt ja ohutult reageerida. See säästab ligemale 15 minutit väärtuslikku aega, et aidata ohvreid kuldse tunni* jooksul.
* kriitiline aeg peale avariid
PARTNERTEHNOLOOGIAD
Safety
Fireman Access
Kuigi meie kõrgepingeakud on konstrueeritud nii, et ükski sisemine põhjus ei saa neid kahjustada, on tulekahju tekkimine välistest põhjustest siiski võimalik. Kui tulekahju levib akule, võimaldab Renault uuenduslik tuletõrjuja juurdepääsusüsteem Fireman Access suunata vooliku joa otse akule. Sekkumise aeg lüheneb mitmelt tunnilt viiele minutile!
Safety
SD Switch
Uuenduslik lüliti SD Switch ühendab aku koheselt kõrgepingevõrgust lahti.

ohutud ja kaasaegsed autod

50 aasta jooksul on Renault kaasa aidanud liiklusõnnetuste ohvrite arvu 5-kordsele vähendamisele. Kõigi kasutajate ohutuse pidevaks parandamiseks arendavad LAB-i (õnnetuste ja biomehaanika labori) eksperdid ning 600 inseneri ja tehnikut pidevalt välja uusi lahendusi. Kokku on registreeritud üle 2000 patendi ja välja on töötatud mitmeid tipptasemel lahendusi, nagu Fireman Access või SD Switch.
TÄIUSTATUD JUHIABISÜSTEEMID (ADAS)
tuletõrjujate väljaõpe
Ainus tootja maailmas, kes on kaasanud oma insenerimeeskonda täiskohaga tuletõrjekolonelleitnandi ja teeb regulaarselt koostööd maanteepäästemeeskondadega – Renault on vaid mõne aastaga koolitanud välja 5000 tuletõrjujat 19 riigist! 2023. aastal on kavas uued koolitused Euroopas ja Ladina-Ameerikas.
OHUTUSSÜSTEEMID
QRescue Renault: ajaline kokkuhoid päästeteenistusele
Sõiduki esi- ja tagaklaasil asuv QR-kood QRescue Renault, võimaldab tuletõrjujatel opeatiivselt ligi pääseda kahjustatud sõiduki tehnilisele teabele, mis on mõeldud päästjatele.

See ligipääs tagab tuletõrjujatele hädavajaliku info, et tõhusalt ja ohutult reageerida. See säästab ligemale 15 minutit väärtuslikku aega, et aidata ohvreid kuldse tunni* jooksul.

* kriitiline aeg peale avariid
LAB'i AJALUGU
igapäevased edusammud liiklusohutuse vallas
1969. aastal Renault Group'i ja PSA poolt asutatud LAB on liiklusõnnetuste, biomehaanika ja inimkäitumise uurimisele spetsialiseerunud labor. Selle missioon on vähendada liiklusõnnetuste ohvrite arvu ning 50 aastaga on see aidanud vähendada hukkunute arvu viis korda.

mobiilsus ja ohutus tulevikus

Renault’ liiklusohutuspoliitika põhineb 5 teljel: teadlikkus, ennetamine, korrigeerimine, kaitse ja päästmine. Pidev töö selliste uuenduste kallal nagu Safety score, Safety coach ja Safety guarian toob kaasa revolutsiooni sõiduohutuses.
H1st vision
H1st vision kehastab meie nägemust liikuvuse turvalisemast tulevikust ning Renault’ Human First Program'i uurimis- ja arendustegevusest.
12 Software République'i ökosüsteemi kuuluva ettevõtte poolt ühiselt välja töötatud ideeauto esitleb visiooni mobiilsuse tulevikust koos kõigi liiklejate ohutuse suurendamiseks loodud tehnoloogiatega.

tutvu lähemalt

Renault human first
Renault human first