hübriidmootorid

100% hübriidne mudelivalik

Renault Austral
mootor full hybrid E-Tech
E-Tech full hybrid mootor pakub kuni 40% kütuse kokkuhoidu. Sõida kuni 80%** linnasõitudest täiselektrilises režiimis. Akut laetakse aeglustusel ja pidurdusel, ilma et oleks vaja seda elektrivõrku ühendada.
* full hybrid E-Tech'il võrreldes mootoriga mild hybrid auto, WLTP City protokolli alusel / allikas UTAC & IDIADA / september 2022
** sõltuvalt aku laetuse tasemest ja sõidustiilist / Renault sisemised andmed / 2022
mootor mild hybrid
Madalaim hübridisatsioonitase. 12 V elektrisüsteem toetab bensiinimootorit kiirenduse ajal, muutes sõidu sujuvamaks ja dünaamilisemaks ning vähendades kütusekulu.

full hybrid E-Tech
mild hybrid generation - powertrains - Renault Austral full hybrid E-Tech
parimal tasemel hübriid
  • uue põlvkonna mootor full hybrid E-Tech
  • kuni 80%* linnasõitudest elektrilises režiimis
  • kuni 40% väiksem kütusekulu**
  • vähendatud CO2 heitkogus
  • terav ja kohene kiirendus
tehnoloogiad
Renault Australi hübriidajami süsteem full hybrid E-Tech ühendab endas 3-silindrilise 1,2-liitrise turbo bensiinimootori ja uue elektrimootori, liitium-ioon aku ja intelligentse mitmerežiimse käigukasti.
põhifunktsioonid
Käivitus toimub automaatselt elektrilises režiimis, mis tagab kohese kiirenduse paigaltvõtul. Rekuperatiivpidurdus võimaldab akut sõidu ajal laadida. Tänu neljale energia taastootmise võimsusastmele on võimalik veelgi rohkem energiat taastoota.
* sõiduaeg sõltub aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2022
** E-Tech full hybrid mootoril võrreldes mild hybrid auto mootoriga, WLTP City andmetel / allikas: UTAC ja IDIADA / september 2022.

mild hybrid
mild hybrid generation - powertrains - Renault Austral full hybrid E-Tech
uue põlvkonna mild hybrid
  • 12 V aku
  • 160 hj koos abisüsteemiga mootori käivitusel
  • 1,3-liitrine turbo bensiinimootor
tehnoloogiad
1,3-liitrine otsesissepritse ja turbolaadimisega bensiinimootor on varustatud tahmaosakeste filtri ja 12 V mild hybrid süsteemiga. See 160 hj võimsusega tehnoloogia on varustatud täiendava liitium-ioon akuga ühendatud käivitussüsteemiga, mis võimaldab aeglustusel energiat taastoota.
põhifunktsioonid
Vähendab energiatarbimise faaside mõju käivitamise või kiirendamise ajal. Aitab vähendada kütusekulu ja CO2 heitkoguseid, pakkudes samas sujuvamat taaskäivitust ja suuremat sõidumugavust.