energy control

100% hübriidne mudelivalik

Uus Renault Austral
MOOTOR E-TECH FULL HYBRID
E-Tech full hybrid mootor pakub kuni 40% kütuse kokkuhoidu. Linnasõitudest kuni 80% toimuvad elektrilises režiimis. Akut laetakse aeglustusel ja pidurdusel, ilma et oleks vaja seda elektrivõrku ühendada.
MOOTOR MILD HYBRID
Kõige uuem tehnoloogia, mis 12-voldistel mild hybrid mootoritel saadaval on. Elektrienergia toetab mootori tööd kiirendusel.

võrdle mootoreid

Saadaval on lai valik hübriidmootoreid: E-Tech full hybrid, mis on turul pakutavatest kõige efektiivsem ja mild hybrid.
E-Tech full hybrid 200
mild hybrid 160
tehnoloogia1 aku
 + 2 elektrimootorit
 + 1 sisepõlemismootor
1 12 V aku
 + 1 sisepõlemismootor
kütuse kokkuhoid elektrifitseerimata mootoriga võrreldes kuni 40%kuni 8%
kütusekulu4,6 - 4,7 l/100 km6,1 - 6,5 l/100 km
     COemissioon104 - 106 g/km138 - 147 g/km
energia taastootmine aeglustusel ja pidurduseljahjah
tõhustatud energia taastootminejahei
elektriline abi sisepõlemismootorilejahjah
linnasõidud elektrilises režiimiskuni 80% sõitudest tänu energia taastootmiseleei

E-Tech full hybrid

Renault Austral
kõik hea hübriidist
  • uue põlvkonna mootor E-Tech full hybrid
  • kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis
  • kuni 40% väiksem kütusekulu
  • COemissiooni vähendamine
  • kohene ja dünaamiline kiirendus
tehnoloogiad
Uue Renault Australi hübriidajami süsteem E-Tech full hybrid koosneb kahest elektrimootorist ja sisepõlemismootorist, mis on ühendatud automaatkäigukastiga.
põhifunktsioonid
Käivitus toimub automaatselt elektrilises režiimis, mis tagab kohese kiirenduse paigaltvõtul. Energia taastootmine pidurdusel võimaldab akut sõidu ajal laadida. Tänu neljale energia taastootmise võimsusastmele, mida saab valida rooli all asuvate labade kaudu, on võimalik veelgi rohkem energiat taastoota.

mild hybrid

Renault Austral
uue põlvkonna mild hybrid
  • 12 V aku
  • 160 hj koos abisüsteemiga mootori käivitusel
  • 1,3-liitrine neljasilindriline turbolaadimisega bensiinimootor
tehnoloogiad
1,3-liitrine otsesissepritse ja turbolaadimisega bensiinimootor on varustatud tahmaosakeste filtri ja 12 V mild hybrid süsteemiga. See 160 hj võimsusega tehnoloogia on varustatud täiendava liitium-ioon akuga ühendatud käivitussüsteemiga, mis võimaldab aeglustusel energiat taastoota.
põhifunktsioonid
Vähendab energiatarbimise faaside mõju käivitamise või kiirendamise ajal. Aitab vähendada kütusekulu ja CO2 heitkoguseid, pakkudes samas sujuvamat taaskäivitust ja suuremat sõidumugavust.