Pilvega² ühendatud operatsioonisüsteem kontrollib ja analüüsib andmeid, et aidata sõidukitel kogu nende elutsükli jooksul areneda ja rikastada neid uute funktsioonide ja teenustega.
ennetav hooldus
ennetav hooldus
SDV¹ arhitektuuri arvutusvõimaluste abil saab teatud osade tavapärast kulumist jälgida reaalajas. Kaugdiagnostikat saab kasutada hooldusvajaduste ennetamiseks ja paranduste tegemiseks, et optimeerida kulusid ja hoida sõidukid töös.
sinu ettevõte, sinule kohandatud sõiduk
sinu ettevõte, sinule kohandatud sõiduk
SDV¹ tehnoloogiaga varustatud sõidukite eeliseks on võimalus kasutada kindlatele töövaldkondadele loodud rakendusi, näiteks külmikveod, meditsiin ja turvatransport, või reaalajas logistika, koos asukohatuvastuse ja georefereerimisega.
¹tarkvara ümber ehitatud sõiduk
²andmepilv
lihtsustatud sõitmine
uue põlvkonna mootorid
Samale platvormile loodud uued Renault Trafic, Goelette ja Estafette on varustatud uue põlvkonna mootoritega, mis muudab tarbesõidukite töö veelgi tõhusamaks. Saadaval on kaks akut: 450 km sõiduulatusega pikamaa vedudeks ja teine äriklientidele, kes sõidavad peamiselt linnapiirkonnas.
kiirlaadimine
Esmakordselt on Euroopa tarbesõidukitel kasutusel uus 800 V tehnoloogia. See võimaldab kiiremini laadida, et autode igapäevane kasutamine lihtsam oleks: aku saab 15 %-lt 80 %-ni laadida vähem kui 20 minutiga².
hästi manööverdav ja kompaktne
Kergem manööverdamine ja parkimine säästavad äriklientide aega. Oma uue 100% elektrilise platvormiga uuel Renault Traficul ja Coelette E-Tech electric'ul on pöörderingi läbimõõt 10,3 m, mis on identne Renault Clioga.
¹uue Renault Trafic E-Tech electric'u WLTP homologeerimisprotsess veel kestab
²alalisvoolu kiirlaadimisjaamas
tutvu lähemalt meie tuleviku elektrikaubikutega
uus Renault Trafic E‑Tech electric
Uue Renault Traficu mõõtmed, mis on kohandatud kõiksuguste parkimiskohtade jaoks, teevad sellest ideaalse linnakaubiku. Selle kaubaruumi maht L1 versioonil on 5,1 m3 ja L2 versioonil 5,8 m3.kõrgus 1,9 m
sõiduulatus kuni¹ 450 km
nimi mis seostub eduga
1980. aastal turule tulnud Renault Trafic on muutunud kergkaubikute etaloniks. Sellele pärandile tuginedes juhib neljanda põlvkonna 100% elektriline sõiduk tehnoloogilist revolutsiooni. Selle kasulik mahutavus on optimaalne võrreldes selle jalajäljega. Auto moodsat identiteeti täiendavad kõrgtehnoloogiline valgussignatuur ning 10- ja 12-tollise ekraaniga armatuurlaud.
Renault Estafette E‑Tech electric
Ergonoomiline ja lihtsasti kasutatav Renault Estafette sobib ideaalselt linnakeskkonda. Külgmised lükanduksed ja vertikaalne tagumine kardinuks muudavad kauba laadimise lihtsamaks ja ohutumaks. Selle kõrgus võimaldab ka 1,90 m pikkusel juhil sirgelt püsti seista.
kõrgus 2,6 m
pikkus 5,27 m
ikooniline
60ndatel sündinud Renault Estafette tuleb tagasi elektrilise jõuallikaga ja teeb oma kõrgtehnoloogilise linnaversiooniga linnakaubikute maailmas taas revolutsiooni. Selle suurus muudab linnas manööverdamise lihtsaks. Nupuvajutusega avaneb kaubaruumi siseuks automaatselt ja süttivad ka ohutuled.
Renault Goelette E‑Tech electric
Renault Goelette on saadaval kolmes kereversioonis: kabiiniga raamauto, furgoon ja kallur, et pakkuda lahendusi paljudes kasutusvaldkondades. See praktiline kohandatavus annab võimaluse luua raamautole täpselt sinu ettevõtte vajadustele vastav pealisehitus. maksimaalne kandevõime 1,4 t
maksimaalne furgooni maht² 15 m³
mitmekülgsus aastast 1956
Renault Goelette oli tugev, kohandatav ja vastupidav ning jääb selleks ka edaspidi. Elektrimootoriga moderniseeritud Renault Goelette on uue Renault Traficu kabiiniga raamauto versioon, mis suudab vastata spetsiifilistele äriklientide vajadustele. Tänu erinevatele tehasepoolsetele kereversioonidele ja Renault Pro+ sertifitseeritud ümberehitustöökodade võrgustikule saab seda kohandada vastavaks igale otstarbele.