FUTURE ELECTRIC CARS

Renault - new electric commercial vehicles
Renault taasleiutab linnakaubiku

tänu Euroopas toodetud 100% elektrilisele platvormile, on meie lahendused kompaktsemad, paremini manööverdavad ja ruumikamad

meie hüperühendatud ja laiendatavad tuleviku elektrilised tarbesõidukid on tänu SDV tarkvarapõhise sõiduki arhitektuurile, ehitatud ümber tarkvara
SDV : Software Defined Vehicle¹
ühenduvus ja intelligents
Renault future electric vans - SDV technology
ühenduvus ja intelligents
Pilvega² ühendatud operatsioonisüsteem kontrollib ja analüüsib andmeid, et aidata sõidukitel kogu nende elutsükli jooksul areneda ja rikastada neid uute funktsioonide ja teenustega.
ennetav hooldus
Renault future electric vans - SDV technology
ennetav hooldus
SDV¹ arhitektuuri arvutusvõimaluste abil saab teatud osade tavapärast kulumist jälgida reaalajas. Kaugdiagnostikat saab kasutada hooldusvajaduste ennetamiseks ja paranduste tegemiseks, et optimeerida kulusid ja hoida sõidukid töös.
sinu ettevõte, sinule kohandatud sõiduk
Renault future electric vans - SDV technology
sinu ettevõte, sinule kohandatud sõiduk
SDV¹ tehnoloogiaga varustatud sõidukite eeliseks on võimalus kasutada kindlatele töövaldkondadele loodud rakendusi, näiteks külmikveod, meditsiin ja turvatransport, või reaalajas logistika, koos asukohatuvastuse ja georefereerimisega.

¹tarkvara ümber ehitatud sõiduk

²andmepilv


lihtsustatud sõitmine

Renault - future commercial vehicles - new-generation engines
uue põlvkonna mootorid
Samale platvormile loodud uued Renault Trafic, Goelette ja Estafette on varustatud uue põlvkonna mootoritega, mis muudab tarbesõidukite töö veelgi tõhusamaks. Saadaval on kaks akut: 450 km sõiduulatusega pikamaa vedudeks ja teine äriklientidele, kes sõidavad peamiselt linnapiirkonnas.
Renault - future vans - fast charging
kiirlaadimine
Esmakordselt on Euroopa tarbesõidukitel kasutusel uus 800 V tehnoloogia. See võimaldab kiiremini laadida, et autode igapäevane kasutamine lihtsam oleks: aku saab 15 %-lt 80 %-ni laadida vähem kui 20 minutiga².
Renault - future commercial vehicles - agile and compact
hästi manööverdav ja kompaktne
Kergem manööverdamine ja parkimine säästavad äriklientide aega. Oma uue 100% elektrilise platvormiga uuel Renault Traficul ja Coelette E-Tech electric'ul on pöörderingi läbimõõt 10,3 m, mis on identne Renault Clioga.

¹uue Renault Trafic E-Tech electric'u WLTP homologeerimisprotsess veel kestab

²alalisvoolu kiirlaadimisjaamas


tutvu lähemalt meie tuleviku elektrikaubikutega

new Renault Trafic E‑Tech electric
uus Renault Trafic E‑Tech electric
Uue Renault Traficu mõõtmed, mis on kohandatud kõiksuguste parkimiskohtade jaoks, teevad sellest ideaalse linnakaubiku. Selle kaubaruumi maht L1 versioonil on 5,1 m3 ja L2 versioonil 5,8 m3.kõrgus   
1,9 m

sõiduulatus kuni¹
450 km
Renault - future commercial vehicles - Renault Estafette‎ E‑Tech electric
Renault Estafette‎ E‑Tech electric
Ergonoomiline ja lihtsasti kasutatav Renault Estafette sobib ideaalselt linnakeskkonda. Külgmised lükanduksed ja vertikaalne tagumine kardinuks muudavad kauba laadimise lihtsamaks ja ohutumaks. Selle kõrgus võimaldab ka 1,90 m pikkusel juhil sirgelt püsti seista.

kõrgus
2,6 m

pikkus
5,27 m
Renault Goelette E‑Tech electric
Renault Goelette E‑Tech electric
Renault Goelette on saadaval kolmes kereversioonis: kabiiniga raamauto, furgoon ja kallur, et pakkuda lahendusi paljudes kasutusvaldkondades. See praktiline kohandatavus annab võimaluse luua raamautole täpselt sinu ettevõtte vajadustele vastav pealisehitus.
maksimaalne kandevõime
1,4 t

maksimaalne furgooni maht²
15 m³

¹WLTP homologeerimine veel kestab

²tõstetud kabiini põrandaga versioon


vaata ka

nimede põlvnemine