E-Tech 100% electric jõuülekanne

E-Tech 100% electric jõuülekanne

Renault 5
Uue AmpR Small platvormi ja uuendusliku elektrilise jõuülekande abil, mis on kompaktsem ja haruldastest maametallidest vaba, pakub Renault 5 täiustatud elektrilise sõidukogemuse, mis ühendab sõidumugavuse, läbisõidu, jõudluse ja keskkonnateadlikkuse.
comfort-range aku
kuni 410 km
sõiduläbivust¹
kuni 150 hj
võimsust²
comfort-range aku 52 kWh
laadi 15%-lt 80%-le sõiduläbivus 30 minutiga
DC kiire laadimisega³
¹ vastavalt WLTP standardile 52 kWh comfort-range akuga
² 52 kWh comfort-range akuga
³ hinnanguline laadimisaeg
urban-range aku
kuni 300 km
sõiduläbivust¹
kuni 120 hj
võimsust²
urban-range aku 40 kWh
laadi 15%-lt 80%-le sõiduläbivus 30 minutiga
DC kiire laadimisega³
¹ sertifitseerimine 40 kWh urban-range akuga on ootel
² saadaval ka 95 hj 40 kWh linnakuuluvusega akuga alates 2025. aasta algusest
³ hinnanguline laadimisaeg
E-Tech 100% electric jõuülekande eelised
Motorisation Renault 5 100% electric
Renault 5 pakub kohest kiirendust, madalamat platvormi ja mitmiklingilist tagasilda, pakkudes ainulaadset sõidukogemust.
Motorisation Renault 5 100% electric
Renault 5 pakub WLTP sõiduläbivust kuni 410 km ja laadib 15%-lt 80%-le vaid 30 minutiga DC¹ laadimisega, viies teid sinna, kuhu peate minema, iga päev.
Motorisation Renault 5 100% electric
Renault 5 saab laadida igal pool: AC või DC võimsusega, kodupistikuga, tavalises avalikus laadimispunktis või kiire laadimispunktis².
Motorisation Renault 5 100% electric
Valige kahe akuvõimaluse vahel, mis sobivad teie sõiduvajadustega: 52 kWh comfort-range aku, kuni 410 km sõiduläbivus³; 40 kWh urban-range aku, kuni 312 km sõiduläbivus³.
¹ hinnanguline laadimisaeg 52 kWh comfort aku puhul
² Iconic Five, Techno ja Evolution versioonide jaoks
³ vastavalt WLTP standardile

lihtne sõitmine

platvorm
Plateform - Renault 5 100% electric
Elektriline platvorm
Renault 5 uus AmpR Small platvorm pakub äärmiselt madalat raskuskeskpunkti, kaalu vähenemist ja parandatud kaalujaotust. 110 kW elektrimootor (150 hj) ja täpsus roolimine parendavad dünaamilist jõudlust. Renault 5 on saadaval ka 70 kW ja 90 kW mootoritega (vastavalt 95 hj ja 120 hj).
sõidumugavus
driving pleasure - Renault 5 100% electric
Sõidumugavus
Rattad on nihutatud keha nelja nurga juurde, pakkudes uusi tasemeid jõudluses ja sõidumugavuses. Optimeeritud esitelg ja vähenenud pöörderaadius tagavad maksimaalse paindlikkuse. Multilink tagasild, mis on laenatud kõrgema klassi segmentidelt, pakub käitlemise ja dünaamika taset, mis on selles klassis enneolematu.
sõidumugavus
driving comfort - Renault 5 100% electric
Sõidumugavus
Pikem telgede vahe ja laiem rööbe tagavad optimaalse sõidumugavuse. Renault 5 sees naudivad reisijad "kookoni efekti" (patenteeritud Renault isolatsioon), mis summutab vibratsioone ja tee müra ning pakub suurepärast helipidavust. Kõik see on mugavalt paigutatud H-kujulistesse kujundatud istekohtadesse, mis on inspireeritud Renault 5 Turbo 2-st, pakkudes suurepärast külgtoetust.

sõiduläbivuse suurendamine

jõudlus
performance - Renault 5 100% electric
Jõudlus
Tee peal, täislaetud akuga, võimaldab Renault 5 sõita kuni 410 km*. See muljetavaldav sõiduläbivus on võimalik Renault 5 mootori kõrge efektiivsuse ja nutika kütusekulu halduse tõttu.

*vastavalt WLTP standardile 52 kWh comfort-range akuga
regeneratiivne pidurdus
regenerative braking - Renault 5 100% electric
Regeneratiivne pidurdus
Energiate tagastamise süsteem võimaldab akul laadida aeglustumise või piduri vajutamise ajal. B-režiim, mis tugevdab regeneratiivset pidurdust, kohandub teie sõidustiiliga ja pikendab Renault 5 sõiduläbivust.
küttesüsteem
thermal management - Renault 5 100% electric
Küttesüsteem
Soojuspump*, mis on ühendatud mootori ja aku energiate tagastamise süsteemiga, suurendab Renault 5 sõiduläbivust. See aitab ka reguleerida salongi temperatuuri, hoides reisijad mugavana olenemata hooajast.

*saadaval Evolution, Techno ja Iconic versioonides.

paindlik laadimine

vahelduvvool
AC (Vahelduvvool) laadimine
Renault 5 11 kW AC laadija on ühilduv avalike laadimisjaamadega, nii et saate oma Renault 5 hõlpsalt igal pool laadida. Ühe tunni jooksul saab laadida umbes 75 km* tavalises avalikus laadimispunktis. Liikumine on alati lihtne.

*maksimaalne laadimisvõimsus on piiratud 11 kW tavalises 22 kW avalikus laadimispunktis.
alalisvool
DC (Alalisvool) laadimine
Kiire DC laadimissüsteem, mis on ühilduv kõigi Euroopa võrgustikega, võimaldab saada 175 km WLTP sõiduläbivust vaid 15 minutiga*. Kiire laadimisega kulub 30 minutit, et laadida 15%-lt 80%-le sõiduläbivus. Renault 5 on täiuslik igaks reisiks.

*52 kWh comfort-range akuga
laadimine teel
optimeeritud laadimine teel
Sõltuvalt versioonist ja varustusest pakub Renault 5 aku temperatuuri ettevalmistamist, et aidata teil kiiremini laadida. Kui marsuudil on Google Mapsis määratud, kohandab sõiduk automaatselt aku temperatuuri, et maksimeerida laadimisvõimsust ja annab soovitusi ideaalse protsendi taastamiseks. Täiuslik teie reiside optimeerimiseks.

kohandatud akuvõimalused saadaval

2 akuvõimalust sõltuvalt kasutamisest
Comfort-range aku pakub 52 kWh mahutavust, pakkudes WLTP sõiduläbivust kuni 410 km ja sobib igasugusteks reisideks. Urban-range aku mahutavusega 40 kWh ja WLTP sõiduläbivus kuni 312 km on suurepärane igapäevaseks kasutamiseks ja maanteesõiduks.
parandatavus ja vastupidavus
Uue AmpR Small platvormi jaoks loodud akud on ökoloogiliselt kujundatud*, et lihtsustada parandamist ja ringlussevõttu. Renault elektriliste teadusuuringute toel pakuvad need 8-aastast või 160 000 km garantiid.
*andmed esitatud sertifitseerimiseks
turvalisus: lihtsam ligipääs
Erilised süsteemid turvavad akusid ja muudavad vajalike sekkumiste tegemise lihtsamaks. “Tulekaitse juurdepääs” aitab päästeteenistustel aku tuld kustutada vaid mõne minutiga. SD-lüliti eraldab aku kõrgepinge võrgust, et tagada päästeteenistuse elektriturvalisus.
ringlussevõtt
Sõiduki elu lõpus võivad akud, sõltuvalt nende seisundist, saada renoveeritud, taaskasutatud teisteks energia ladustamiseks või ringlussevõetud. Rohkem kui 90% koobaltist, nikkelist ja liitiumist taaskasutatakse siis suletud tsüklis* uute akude tootmiseks.
* Suletud tsükli ringlussevõtt, mis hõlmab rohkem kui 90% koobaltist, nikkelist ja liitiumist, viiakse ellu The Future Is NEUTRAL (Renault Groupi tütarettevõtte, mis tegeleb ringmajandusega) ja selle partnerite poolt ning peaks olema operatiivne alates 2027. aastast.