UUS RENAULT MASTER

All-new Renault Master
All-new Renault Master
Renault Master siseneb uude ajajärku: selle tuuletunnelis disainitud aerodünaamiline kuju tähistab disaini, mis panustab tõhususele. Koos uue dünaamilise pidurisüsteemiga tarbib selle 2-liitrine dCi diiselversioon 1,5 l vähem kütust1 ning E-Tech 100% electric versiooni sõiduulatus on 27% suurem (kuni 460 km)2. Selle juhi ümber koondatud armatuurlaud tagab lihtsa ligipääsu juhtnuppudele ning openR link'i ja sisseehitatud Google'i teenustega3 10" ekraanile.
1625 kg
kaubaruumi maht4
1312 mm
küljeukse ava laius
40
kereversiooni Renault' tehasest
2 energiaallikat
elekter ja diisel
1 mõõtmine teostatud WLTP tsüklis märtsis 2023, uuel Master L2H2 3,5 t dCi 130 võrreldes Renault Master 3 phase 2 Blue dCi 135-ga. Renault' sisemine uuring.
2 mõõtmine teostatud WLTP tsüklis, uuel Master L2H2 E-Tech 87 kW võrreldes Renault Master E-Tech Electric 52 kW. Renault' sisemine uuring.
3 Google, Google Play, Google Maps, Waze ja teised kaubamärgid kuuluvad Google LLC-le.
4 L2H2 E-Tech 100% electric 4t 87 kWh kandevõime

27% madalam energiakulu1

1 WLTP tsükli mõõtetulemused uue Master L2H2 E-Tech 87 kW ja Renault Master E-Tech Electric 52 kW võrdluses. Renault' sisemised andmed

aerodünaamiline disain

loodud suureks jõudluseks
Renault Master van'i väliskujunduses läbis iga viimnegi detail nõudliku tuuletunneli analüüsi, et parandada õhuvoolude juhtimist ja muuta iga detail rohkem aerodünaamiliseks.
loodud olema tõhusam
460 km
87 kWh E-Tech 100% electric mootori sõiduulatus1
1 L2H2 4 t versiooni sertifitseerimine kestab

2 saadaolevat energiaallikat

E-Tech 100% electric
Renault Master E-Tech 100% electric
E-Tech 100% electric versioon on atraktiivne valik tänu oma CO2 nullemissioonile ja madalale elektritarbimisele. Kaks aku alternatiivi annavad sulle võimaluse valida oma vajadustele vastav jõudlus: 40 kWh sõiduulatusega 170 km, mis on ideaalne linnasisesteks vedudeks või 87 kWh sõiduulatusega 460 km, mis sobib pikemateks sõitudeks ning mida saab laadida 38 minutiga.1.

maksimaalne võimsus
130 hj  (105  kW)2

käigukast
nutikas mitmerežiimne automaat

WLTP CO2 emissioon
0 g

kütusekulu
-
1 WLTP protokolli andmetel, märts 2023, andmed võivad erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest
2 Blue dCi 180 BVA
diisel
Renault Master - diesel
Uue Blue dCi jõuallika ja selle pikkade vahemaade läbimiseks sobiva jõudlusega jõuad kaugemale. Koos uue hüdraulilise dünaamilise pidurisüsteemiga tagab see kuni õhusuunajateni aerodünaamiline diiselversioon väiksema kütusekulu ja madalama CO2 heitkoguse: alates vähem kui 195 g/100 km1

maksimaalne võimsus
170 hj (125 kW)2

käigukast
automaat ja manuaal

madalam CO₂ heitkogus
alates 194g/km3

kütusekulu
alates 7,5 l/100km4
1 Blue dCi 105 BVM
2 Blue dCi 180 BVA
3 uus Renault Master L2H2 3,5T dCi 105, WLTP kombineeritud tsüklis, veebruar 2024.
4 WLTP protokolli alusel, veebruar 2023, võib erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest.

pealisehitus

kereversiooni Renault' tehasest

Renault' tehases toodetavad kereversioonid

1625 kg1 kandevõime
Oma kategooria parimate jõudlusega Renault Master on varustatud produktiivseteks tööpäevadeks: kandevõime kuni 1625 kg1 ja pukseerimisvõime kuni 2500 kg. Muuda laadimine lihtsaks praktilise tagauste lävepaku ja selle optimaalse kuju ja laadimiskäetoega kaubaruumiga. Külgmine liuguks on omas kategoorias suurim.
1 L2H2 E-Tech 100% electric 4t 87 kWh kandevõime
1 L2H2 E-Tech 100% electric 4t 87 kWh kandevõime

ergonoomika ja panipaigad

1 saadaval lisavarustusena

tehnoloogia

openR link koos Google'i teenustega

large 10.1” screen - Renault Master
suur 10" ekraan
Naudi oma Renault Master kaubikus üht suurimat turul olevat ekraani, millel on nutikas openR link multimeediasüsteem ja sisseehitatud Google'i teenused. Sujuv ja kasutajasõbralik liides koos nutitelefoni ekraani dubleerimisega toetab sind kõigil töösõitudel.
car apps - Renault Master
üle 50 auto oleva rakenduse
Muuda oma elu lihtsamaks sisseehitatud Google'i teenustega multimeediasüsteemi openR link abil: loe Vivaldi kaudu oma e-kirju, kasuta tööriistu ja google'i teenuseid nagu Google Maps või Google Assistant, navigeeri Waze'i abil või tasu parkimise eest EasyPark rakendusega.
business - Renault Master
loodud kasutamiseks ettevõtetele
Kuna su aeg on väärtuslik, võimaldab openR link süsteem koos Google'i teenustega sul hallata oma sõite ja suhtlusi või kasvõi auto salongi temperatuuri Google Assistant'i abil, ilma et peaksid oma sõidukogemuse arvelt kompromisse tegema.

human first program

20 täiustatud juhiabisüsteemi

park assist and rear view camera - Renault Master
parkimisabi ja tagurduskaamera
Parkimisabi kasutab su abistamiseks andureid, andes märku lähedal paiknevatest takistustes heliliste ja visuaalsete signaalide abil. Kohe kui hakkad tagurdama, kuvab kaamera pildi auto tagant keskkonsooli ekraanile (lisavarustus Park Assist).
pedestrian safety - Renault Master
jalakäijate turvalisus
Andur edasta juhile korralduse pidurdada, kui on oht kokkupõrkeks jalakäijaga. Süsteem tugevdab pidurdust kui juht liiga aeglaselt reageerib ja isegi peatab sõiduki täielikult, kui see vajalik on.
blind spot - Renault Master
pimenurgas paiknevate ratturite tuvastamine maanteel ja linnaliikluses
Pimenurga hoiatussüsteem (BSW) tuvastab ratturi või teise sõiduki su auto tagumiste külgede piirkonnas, mis jäävad väljapoole su vaatevälja. Hoiatustuli küljepeeglis annab sellest juhile märku. Kõrvaistuja poolel tuvastab andur pimenurgas paikeva ratturi ning käivitab helilise ja visuaalse hoiatuse.
ning 17 muud human first programmi täiustatud juhiabisüsteemi