Kuidas edastatakse 4800 Nm pöördemoment maapinnale?
Tõhus pöördemomendi edastus saavutatakse õige rehvi valiku ja massijaotuse abil.
Kuidas selgitatakse 4800 Nm pöördemomenti?
Ratamootori pöördemoment ei ole otseselt võrreldav tavapärase mootoriga, kuna puudub vähendatu overdrive. Sellele vaatamata on jõudlus väga kõrge – 0–100 km/h < 3,5 s.
Kui usaldusväärne on ratamootori tehnoloogia?
Jah – tegu on innovatsiooniga, kuid realistliku lahendusega: suurenenud mass kompenseeritakse tagaosa disainiga. Lisaks pakub see viivitusteta pöördemomenti, paremat manööverdusvõimet ja madalamat raskuskeset.
Kui kiiresti auto kiirendab 0‑lt 100 km/h?
Kuidas hallatakse ratamootori haarduvust?
Auto tekitab sama haarduvuspinge tagasillas kui tavapärane mootor.
Kas ratamootori puhul on probleemiks mitte‑rippuvad massid?
Ei – see on arvestatud igas vedrustuse komponendis (õõtvarred, rattakandurid, amortisaatorid, vedrud jne) ja vedrustuse kinemaatikas.
Kui auto ei tekitaks kiirenduse ajal kompressiooni, kuidas seda kontrollitakse?
See toimub elektroonilise juhtimise abil, mis on efektiivne ratamootori arhitektuuri tõttu (kiire andmevahetus rattaanduri ja elektrimootori vahel).