FAQ¹ Renault 5 Turbo 3E

kõik, mida peate teadma Renault 5 Turbo 3E kohta

üldinfo

Toodetundja: Michaël Grosjean
Sõiduk
Kas tuleb sportlikum versioon?
Täiendavaid versioone ei plaanita. See on Renault ajaloo võimsaim ja kõrgeimast sooritusest mudel, mille seeria on piiratud 1980 eksemplariga.
Kui palju on R5 Turbo 3E-s Renault 5 omadusi?
R5 Turbo 3E sisaldab järgmisi R5 komponente: esiklaas, küljepeeglid, tagatuled, kliimaseade, armatuurlaud ja multimeediumsüsteem (omapära liidesega).
Mis on R5 Turbo 3E hind?
Sõiduki soovituslik jaehind on 160 000 €, personaliseerimist arvestamata.
Kas R5 Turbo 3E müüakse ainult Prantsusmaal?
R5 Turbo 3E on saadaval Euroopas (sealhulgas Ühendkuningriigis), samuti Lähis‑Idas, Austraalias ja Jaapanis.
Kaubamärk
Kuidas sobitub R5 Turbo 3E brändi ülemaailmsesse strateegiasse?
See on ainulaadne projekt – R5 Turbo 3E on Renault sõiduk, millel on Renault R5 Turbo perekonna ajalugu 1980ndatest.
Kas autol saab olema Alpine logo?
Ei – R5 Turbo 3E ei saa Alpine märgistust, kuna tegemist on Renault mudeliga, nagu tema 1980. aasta eelkäija R5 Turbo.
Kas Luca De Meo lahkumine mõjutab R5 Turbo 3E projekti?
Ei – projekt on kinnitatud ja arendus juba alanud, seega ei ole riske.

broneeringud

Toodetundja: Michaël Grosjean
Broneeringud
Kas on võimalik teada broneeringu järjekorda ja kust seda leida?
Jah – see on märgitud broneeringutellimuse ülaosas, otse teie kontaktandmete all.
«Tuhande Klubi»
Mida tähendab kuulumine sellesse klubisse?
Olete osa R5 Turbo 3E Society liikmetest. Ootamisaeg jääb teile kättesaadavaks eksklusiivne info ja sündmused.
Kas liikmeüritustel on võimalus kohtuda teistega?
Jah – eksklusiivseid sündmusi korraldatakse, kus teil on võimalus kohtuda.

tehnilised ja disaini aspektid

Eksperdid: Philippe Varet (inseneritehnika) ja Sandeep Bhambra (disain)
Interjöör
Kas autot varustatakse spetsiaalse helisüsteemiga?
Jah – autole paigaldatakse spetsiaalne helisüsteem, mis on praegu arendamisel.
Kas turvapuurid ja turvavööd on standardvarustuses? Jagage lisainfot!
Jah – need on standardvarustuses. Juhi ja kaassõitja istekohtadele paigaldatakse 6‑punkti turvavööd.
Uksed ja kere
Kuidas näevad välja välisukse käepidemed?
Töötame nende parima integreerimise kallal ja jagame peagi rohkem infot.
Kas kere on valmistatud täielikult süsinikkiust?
Jah – kere (raam, tiibade, uksed, kate, kapott ja pagasnik) on kogu ulatuses valmistatud süsinikkiust.
Rattad ja rehvid
Miks ei valitud süsinikkiust velgi?
Valisime sepistatud alumiiniumtehnoloogia, mis on juba massiti efektiivne.
Kes on rehvitootja?
Michelin on üks partneritest, kellega töötame, et valida selle auto jaoks parimad rehvid.
Prototüüp
Kas prototüüpe on juba katsetatud või on need endiselt kavandamisfaasis?
Esimene prototüüp esitleti 26. juunil. Arenduse vältel toimub mitu testimismoodi.
Kas otseülekandes nähtud prototüüp on lõplik?
See prototüüp on 95 % esinduslik. Seeriaalversioonis võib esineda mõningaid muutusi, eriti esija tagaosa õhuvoolu optimeerimiseks.
Mõõtmed ja kaal
Kui raske on R5 Turbo 3E?
Kaal on alla 1450 kg. Sihtmärk on 1400 kg.
Millised on auto mõõtmed?
Pikkus – 4,08 m; laius – 2,03 m; kõrgus – 1,38 m.
Kõrgus maapinnast?
Maapinda lähenemiskõrgus on 118 mm.
Võimsus ja mootor
Kuidas edastatakse 4800 Nm pöördemoment maapinnale?
Tõhus pöördemomendi edastus saavutatakse õige rehvi valiku ja massijaotuse abil.
Kuidas selgitatakse 4800 Nm pöördemomenti?
Ratamootori pöördemoment ei ole otseselt võrreldav tavapärase mootoriga, kuna puudub vähendatu overdrive. Sellele vaatamata on jõudlus väga kõrge – 0–100 km/h < 3,5 s.
Kui usaldusväärne on ratamootori tehnoloogia?
Jah – tegu on innovatsiooniga, kuid realistliku lahendusega: suurenenud mass kompenseeritakse tagaosa disainiga. Lisaks pakub see viivitusteta pöördemomenti, paremat manööverdusvõimet ja madalamat raskuskeset.
Kui kiiresti auto kiirendab 0‑lt 100 km/h?
Alla 3,5 sekundi.
Kuidas hallatakse ratamootori haarduvust?
Auto tekitab sama haarduvuspinge tagasillas kui tavapärane mootor.
Kas ratamootori puhul on probleemiks mitte‑rippuvad massid?
Ei – see on arvestatud igas vedrustuse komponendis (õõtvarred, rattakandurid, amortisaatorid, vedrud jne) ja vedrustuse kinemaatikas.
Kui auto ei tekitaks kiirenduse ajal kompressiooni, kuidas seda kontrollitakse?
See toimub elektroonilise juhtimise abil, mis on efektiivne ratamootori arhitektuuri tõttu (kiire andmevahetus rattaanduri ja elektrimootori vahel).
Muud komponendid
Kas kasutatakse „drive‑by‑wire“ süsteemi?
Ei – rool on traditsiooniline, ilma juhtmeülekandeta.
Kas süsinik-keramilisi pidureid pakutakse valikuna?
Praegu seda ei planeerita.

konfiguratsioon

Disaini ekspert: Sandeep Bhambra
Planeerimine ja protsessid
Millal saab R5 Turbo 3E konfigureerida?
Seadistamine on võimalik 2026. aastal.
Kas on saadaval online‑konfiguraator?
Jah – see on spetsiaalne konfiguraator. Rohkem infot detsembrikuise otseülekande käigus.
Personaliseerimine
Kas otseülekandes nähtud värv on standardne?
Tour de Corse inspiratsiooniga värv on üks valikvariantidest.
Kas beeži salongi valik on saadaval?
Interjööri personaliseerimise pakkumine pole veel lõplikult kinnitatud. Tagastume peagi lõpliku pakkumisega.
Kas võimalik on valida lisaspoiler?
Uurime võimalust pakkuda lisaspoilerit, arvestades homologatsiooni piiranguid.
Kas on erinevaid veljevalikuid?
Ei – saadaval on ühtne veerandlusdisain, mis on sarnane otseülekandes näidatule.
Kas hyper-personaliseerimise etapis on tugi?
Jah – saate broneerida aja meie disaineritega, kes aitavad protsessi jooksul.
Kuidas toimub personaliseerimine välismaal?
Personaliseerimine toimub Technocentre’i stuudios (Pariisi lähistel) või Pariisi keskel. Töötame välja kauglahenduse klientidele, kes ei saa reisida.

ajakava

Toodetundja: Michaël Grosjean
Sündmused
Millal toimuvad järgmised otseülekanded?
Järgmised otseülekanded toimuvad 2025. aasta septembris ja detsembris. Lisaks korraldatakse 2026. aastal täiendavaid sessioone.
Millised sündmused on tulemas?
Oodatud sündmuste hulgas on 2025. aasta septembri ja detsembri otseülekanded ning muud eksklusiivsed üritused. Anname teile kindlasti teada.
Millist tüüpi üritustel võidakse kutsuda osalema?
Ootamise ajal planeerime sündmusi võidusõhuentusiastidele – eksklusiivne kogemused ja elamused. Lisateavet jagame peagi.
Tarne ja proovikasutus
Millal on esimene tarne oodata?
Esimene tarne on planeeritud 2027. aastaks.
Kuhu toimetatakse R5 Turbo 3E?
Tarneülesanded võivad toimuda eksklusiivsele aadressile või teie edasimüüjale. Jagame peagi lisainfot.
Kas saab teha testisõitu?
Jah – korraldatakse testisõite, et saaksite R5 Turbo 3E-ga tutvuda. Teavitame teid varsti.

laadimine

Inseneriekspert: Philippe Varet
Elektrisüsteemid
Kas R5 Turbo 3E on V2G ühilduv?
Jah – kahepoolse vahelduvvoolu laadijaga saab R5 Turbo 3E V2G ühilduvaks, kuid teenuse kättesaadavus sõltub riigist.
Kas pakutakse tehnilist abi koju laadimisseadme paigaldamisel?
Jah – teie edasimüüja saab teile nõu anda pistiku või laadimispunkti paigaldamiseks.
Millist kodulaadijat on soovitatav kasutada?
Ideaalne on kuni 11 kW seinaga laadija (wallbox), kuna see on auto maksimaalne AC‑laadimisvõimsus. Võib kasutada ka standardset või tugevdatud 220 V pistikut (kuigi laadimine võtab kauem).

teenindus ja järelturg

Toodetundja: Michaël Grosjean
Mis on akuarvutuse garantii?
Aku garantii on sama mis R5 E‑Tech mudelil – 8 aastat või 100 000 miili.
Kas osade kättesaadavus on pikaajaline garanteeritud?
Tegeleme sellega, et vastata just sellise auto kasutajate ootustele.
Kuidas tagate selle tehnoloogia pikaealisuse?
Mootor on testitud laborites ja prototüüpsõidukitel tavapäraste standardite järgi ning selle garantiitingimused on võrreldavad teiste mootoritega.
¹Renault töötab praegu sõiduki arendamise kallal. Mõned FAQ punktid võivad aja jooksul muutuda. FAQ uuendatakse projekti edenedes.