KKK Renault 5 Turbo 3E

kõik, mida pead Renault 5 Turbo 3E kohta teadma

üldinfo

Toote-ekspert: Michaël Grosjean
Sõiduk
Kas tuleb müügile ka sportlikum versioon?
Ei ole plaanis mingeid täiendavaid versioone välja töötada. See on kõige võimsam ja suurima jõudlusega mudel Renault' ajaloos, mille kogus on piiratud 1980 ühikuga.
Kui palju R5 detaile sisaldab R5 Turbo 3E?
R5 Turbo 3E sisaldab järgmisi R5-e komponente: esiklaas, küljepeeglid, tagatuled, kliimaseade, armatuurlaud ja multimeediasüsteem (spetsiaalse kasutajaliidesega).
Kui palju R5 Turbo 3E maksab?
Auto soovituslik jaehind on 160 000 €, ilma isikupärastamiseta.
Kas R5 Turbo 3E-d müüakse ainult Prantsusmaal?
R5 Turbo 3E on müügil Euroopas, sealhulgas Ühendkuningriigis, aga ka Lähis-Idas, Austraalias ja Jaapanis.
Bränd
Kuidas sobitub R5 Turbo 3E brändi globaalse lähenemisega?
R5 Turbo 3E on ainulaadne projekt, mis on Renault' sõiduk tänu brändi ajaloole (sama perekond mis 80ndatest pärineval Renault R5 Turbol).
Kas sama autot hakatakse müüma ka Alpine brändi all?
R5 Turbo 3E ei saa Alpine'i märgist, kuna see on Renault' sõiduk, nagu ka selle 1980. aasta eelkäija R5 Turbo.
Kas tegevjuhi Luca De Meo lahkumine mõjutab kuidagi R5 Turbo 3E-d?
Ei, projekt on otsustatud, arendus on käimas, seega pole mingit taolist riski.

broneerimine

Toote-ekspert: Michaël Grosjean
Broneerimine
Kas on võimalik teada broneerimisjärjekorda ja kust ma selle teabe leian?
Loomulikult, see on märgitud sinu tellimuse ülaosas, kohe su kontaktandmete all.
Tuhande klubi
Mis eelise sellesse klubisse kuulumine annab?
Sa oled osa R5 Turbo 3E kogukonnast. Liikmena saad sa eksklusiivset infot ja kutsed üritustele kogu ooteperioodi jooksul.
Kas meil on võimalus liikmetena omavahel kohtuda?
Loomulikult, teil on võimalus kohtuda eksklusiivsetel üritustel.

tehnilised ja disainiaspektid

Eksperdid: Philippe Varet (inseneritöö) and Sandeep Bhambra (disain)
Sisemus
Kas auto varustuses on ka spetsiaalne helisüsteem?
Auto varustatakse oma helisüsteemiga, mille väljatöötamine praegu käib.
Kas turvakaared ja turvarihmad on standardvarustuses ning kas teil on turvarihmade kohta rohkem teavet?
Need on standardvarustuses. Juhi- ja kaasreisija istmetele paigaldatakse 6-punkti turvarihmad.
Uksed ja kere
Millised näevad välja sisemised ukselingid?
Töötame uksekäepidemete parima võimaliku integreerimise nimel ja anname sellest kõigest peagi teada.
Kas kere on üleni süsinikkiust?
Jah, kere (konstruktsioon, poritiivad, uksed, katus, kapott ja pakiruumi luuk) on täielikult süsinikkiust.
Veljed ja rehvid
Miks te ei valinud süsinikkiust velgi?
Valisime sepistatud alumiiniumtehnoloogia, mis on massi seisukohast juba väga tõhus.
Kes saab olema rehvitootja?
Michelin on üks tootjatest, kellega me teeme koostööd, et pakkuda sellele autole parimaid rehve.
Prototüüp
Kas prototüüpe on ka juba testitud või on need veel disainifaasis?
Esimest prototüüpi esitleti esmakordselt 26. juunil. Selle arenduse käigus toimuvad veel mitmed katsefaasid.
Kas otseülekandes nähtud prototüüp on lõplik?
Prototüüp on 95% ulatuses tõetruu ning tootmisautol tehakse aerodünaamika optimeerimiseks mõningaid täiustusi ja võimalikke kohandusi, eelkõige eesmisel ja tagumisel kaitseraual.
Mõõtmed ja kaal
Kui palju R5 Turbo 3E kaaluma hakkab?
Kaal saab olema alla 1450 kg. Meie eesmärgiks on 1400 kg.
Millised on R5 Turbo 3E mõõtmed?
R5 Turbo 3E mõõtmed on järgmised: pikkus 4,08 m, laius 2,03 m ja kõrgus 1,38 m.
Kui kõrge on R5 Turbo 3E kliirens?
R5 Turbo 3E kliirens on 118 mm.
Võimsus ja mootor
Kuidas te selle 4800 Nm maapinnale suudate kanda?
Tõhusaks pöördemomendi ülekandeks maapinnale tuleb näha vaeva rehvide ja kaalujaotuse kallal.
Kuidas te seletata pöördemomenti 4800 Nm?
Rattamootori pöördemoment ei ole otseselt võrreldav tavapärase mootori pöördemomendiga, kuna mootori ja ratta vahel puudub ülekandetegur. Sellest hoolimata pakub see ülisuurt jõudlust, kiirendus 0–100 km/h on alla 3,5 sekundi.
Kui töökindel on rattasisese mootori tehnoloogia?
Rattamootor on kindlasti innovaatiline, kuid realistlik lahendus, sest oleme tagasilla disainimisega korrigeerinud vedrustamata massi suurenemist. Lisaks pakub rattamootor märkimisväärseid eeliseid, nagu kohene pöördemoment, manööverdusvõime ja madalam raskuskese, mis kõik parandavad jõudlust ja sõidunaudingut.
Kui ruttu kiirendab R5 Turbo 3E 0-100 km/h?
R5 Turbo 3E kiirendab 0-100 km/h alla 3,5 sekundiga.
Kuidas hallatakse rattamootori puhul haarduvust.
Auto tekitab tagasillas sama surve kui tavaline mootor.
Kas vedrustamata massid on tekitavad rattamootorite puhul probleeme?
Ei, sest isegi kui need vedrustamata massid on suuremad kui tavalisel elektrimootoril, oleme need arvesse võtnud kõigi seotud komponentide (vedrustuse õõtshoovad, rummukandjad, amortisaatorid, vedrud jne) mõõtmete loomisel ja vedrustuse kinemaatikas.
Kui auto ei tekita kiirendamisel kompressiooni, siis kuidas seda juhitakse?
Seda tehakse elektroonilise juhtimise abil, mis rattas oleva mootori arhitektuuri puhul on tõhusam (kiiremad infovahetus rattaanduri ja elektrimootori vahel).
Teised komponendid
Kas sellel saab olema juhtme kaudu juhitav roolisüsteem?
Ei, roolisüsteem on traditsiooniline, ilma juhtme kaudu ülekandeta.
Kas süsinikkeraamilised pidurid on lisavarustusena saadaval?
Praegusel hetkel pole neid plaanitud pakkuda.

konfigureerimine

Disainiekspert: Sandeep Bhambra
Planeerimine ja protsessid
Millal me saame R5 Turbo 3E-d konfigureerima hakata?
Seda saab hakata konfigureerima aastal 2026.
Kas on saadaval veebipõhine konfiguraator?
Jah, see saab olema üsna spetsiifiline konkfiguraator. Lisainfot jagame detsembri otseülekandes.
Isikupärastamine
Kas otseülekandes näidatud R5 Turbo 3E värv on selle standardvärv?
Otseülekandes näidatud värv (inspireeritud Tour de Corse'st) on üks ettepanek, mis saadaval lisavarustusena.
Kas valikusse jääb ka beež interjöör?
Sisekujunduse valikute pakkumine pole veel lõplikult kinnitatud. Anname teada, kui lõplik pakkumine kinnitatud saab.
Kas saadaval on ka täiendav spoiler?
Me uurime täiendava spoileri pakkumise võimalusi, võttes arvesse homologeerimisega seotud piiranguid.
Kas valikusse lisanduvad ka teistsugused veljed?
Saadaval on ainult üks veljetüüp, mille kujundus on sarnane otseülekandes näidatud velgedele.
Kas saame selles hüperkohandamise etapis nõustamist ja tuge?
Hüperkohandamise ajal saad leppida kokku kohtumise meie disaineritega. Loomulikult toetavad nad sind igal sammul.
Kuidas toimub isikupärastamine välismaal olles?
Auto isikupärastamine toimub Technocentre disainistuudios (Pariisi lähedal) või Pariisi kesklinnas. Uurime võimalusi kauglahendusteks klientidele, kes ei saa reisida.

ajakava

Toote-ekspert: Michaël Grosjean
Sündmused
Millal toimuvad järgmised otseülekanded?
Järgmised otseülekanded toimuvad 2025. aasta septembris ja detsembris. Edasised sessioonid korraldatakse 2026. aastal.
Millised on järgmised sündmused?
Tulevased sündmused hõlmavad otseülekandeid 2025. aasta septembris ja detsembris. Lisaks otseülekannetele pakutakse ka muid eksklusiivseid sündmusi. Anname teile kindlasti toimuvast ennetavalt teada.
Millistele sündmustele meid kutsutaks?
Ooteperioodiks planeerime üritusi teie hulgas olevatele motospordihuvilisele. Meil on teile varuks mõned eksklusiivsed kogemused ja anname nendest peagi rohkem teada.
Tarne ja proovisõit
Millal toimuvad esimesed tarned?
Esimesed tarned on planeeritud aastasse 2027.
Kus toimub R5 Turbo 3E üleandmine?
R5 Turbo 3E üleandmiseks on mitmeid võimalusi. Mõnes eksklusiivses kohas või sinu edasimüüja juures, anname selle kohta peagi lisateavet.
Kas R5 Turbo 3E-ga saab tutvuda proovisõidul?
Jah, loomulikult korraldatakse proovisõite, et saaksid R5 Turbo 3E-ga tutvuda. Anname sulle peagi nende kohta lisateavet.

laadimine

Inseneritöö ekspert: Philippe Varet
Elektriline
Kas R5 Turbo 3E-l on V2G laadimine?
Jah, tänu kahesuunalisele alalisvoolu laadimisele, pakub R5 Turbo 3E ka V2G funktsionaalsust. Kuid teenuse saadavus sõltub asukohariigist.
Kas laadimisjaama kodus paigaldamiseks pakutakse tehnilist abi?
Jah, sinu edasimüüja saab sind pistiku või laadimispunkti paigaldamisel nõustada.
Millist kodulaadijat ma vajan?
Ideaalne on kuni 11 kW seinaga laadija (wallbox), kuna see on auto maksimaalne AC‑laadimisvõimsus. Võib kasutada ka standardset või tugevdatud 220 V pistikut (kuigi laadimine võtab kauem).

hooldus ja järelteenindus

Toote-ekspert: Michaël Grosjean
Kui pikk on aku garantii?
Aku garantii on sama, mis R5 E-Techil - 8 aastat või 160 000 km.
Kas on garantii selle kohta, kui kaua varuosi saadaval on?
Töötame selle kallal, et see vastaks meie ootustele seda tüüpi autode osas.
Kuidas garanteerite selle uue tehnoloogia eluea?
Mootori vastupidavust testitakse nii stendil kui ka prototüüpsõidukil tavapäraste standardite kohaselt ning sellele kehtib sama garantii nagu teistele mootoritele.
¹Renault töötab praegu sõiduki arenduse kallal. Mõned nende KKK elemendid võivad arenduse edenedes muutuda. Seda KKK-te jaotist uuendatakse projekti edenedes.