Elektri-, hübriid- ja sisepõlemisajami valikut juhib sõiduk automaatselt pardaelektroonika kaudu. Võttes arvesse kolme kriteeriumi, annab see parima kompromissi jõudluse ja kütusekulu vahel:
- gaasipedaalile rakendatav jõud;
- teeprofiil, millel sõidad;
- aku laetuse tase.
Põhimõtteliselt kasutab hübriidauto ainult elektrimootorit käivitusel, peale sõidukiiruse stabiliseerumist ja tavalisel kiirendusel. Kui gaasipedaalile avaldatakse suuremat survet, kui teeolud nõuavad suuremat võimsust (näiteks järsul tõusul), või kui aku laetuse tase pole piisav, lülitub auto ümber sisepõlemismootori režiimile. Sõltuvalt olukorrast sisepõlemismootor kas toetab elektrimootori tööd (hübriidrežiim), või asendab seda täielikult (sisepõlemismootoriga sõit).