Uus Rafale E-Tech hybrid

Renault Rafale E-Tech hybrid
Renault Rafale E-Tech hybrid
kõrgemad sihid innustavad uuendusi looma

E-Tech full hybrid 200 hj ja E-Tech 4x4 300 hj jõuülekande versioonid¹

sõiduulatus kuni 1100 km²

sisseehitatud Google'i teenuste³ ja rohkem kui 50 saadaoleva rakendusega⁴
200 hj
E-Tech full hybrid hübriidmootor
300 hj
E-Tech 4x45
1100 km
sõiduulatus6
984 cm²
openR ekraan + head-up displei7

1E-Tech 4x4 300 hj versioon saabub müügile hiljem

2E-Tech full hybrid 200 hj versioonil täis bensiinipaagiga, WLTP andmete põhjal

3Google, Google Play, Android Auto ja Google Maps on Google LLC kaubamärgid

4sõltuvalt asukohariigist

5saabub müügile hiljem

6E-Tech full hybrid 200 hj versioonil täis bensiinipaagiga, WLTP andmete põhjal

7sõltuvalt versioonist


disain

UUS LÄHENEMINE JÕUDLUSELE


SOLARBAY PANORAAMKATUS

Renault Rafale E-Tech hybrid
mugavus ja valgus

See tehnoloogia tähendab suurt solarbay® panoraamkatust, mis vastavalt vajadusele tumeneb või heleneb. Nelja läbipaistvustaseme abil saad ise valida, kui palju valgust soovid, mis annab sulle võimaluse nautida tõeliselt personaalset mugavust.

E-Tech hybrid

SÕIDUULATUS KUNI 1100 KM*

*E-Tech full hybrid 200 hj versioonil täis bensiinipaagiga, WLTP andmete põhjal
MOOTORIVALIK
E-Tech full hybrid 200 hj
Sõida kuni 80%* linnasõitudest elektriliselt ja kuni 130 km/h ilma täiendava laadimiseta. Akut laetakse aeglustusel ja pidurdusel, mis tagab sulle kuni 40%** kütusesäästu.

maksimaalne võimsus
146 kWh (200 hj)

käigukast
mitmerežiimne automaatkäigukast

CO₂ heitkogus (WLTP)

alates 105 g/km 
sertifitseerimisprotsess veel kestab

kütusekulu
alates 4,7 l/100 km 
sertifitseerimisprotsess veel kestab

aku pinge
400 V + 2 kWh mahtuvus

*vastavalt aku laadimisolekule ja sõidustiilile vastavalt WLTP linnatsüklile/Renault siseallikas/2023

**E-Tech full hybrid võrreldes kerge hübriidmootoriga, WLTP City andmete põhjal / allikas UTAC & IDIADA / september 2022
E-Tech 4x4 300 hp
Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid
Suure jõudlusega E-Tech 4x4 300 hj versioon on peagi saadavale. Lisainfo on tulekul.

4Control advanced

Renault Rafale E-Tech hybrid - 4Control advanced
manööverdusvõime ja stabiilsus
Madalatel kiirustel pöörab 4Control Advanced tagarattaid kuni 5° esiratastega vastassuunas, mis muudab pöörderaadiuse võrreldavaks linnaautoga. Kiirustel üle 50 km/h pööravad tagarattad kuni 1° esiratastega samas suunas, et parandada stabiilsust ja teelpüsivust.

“HEI GOOGLE, MÄNGI MU LEMMIKMUUSIKAT”
openR link koos sisseehitatud Google'i teenustega1 sisaldab ka 50 rakendust2, mida saad kasutada otse auto ekraanil ning ka Renault' teenuseid.

1Google, Google Play, Android Auto ja Google Maps on Google LLC kaubamärgid

2sõltuvalt asukohariigist


human first program

32 TÄIUSTATUD JUHIABISÜSTEEMI



Renault Rafale E-Tech hybrid - aktiivne juhiabi
aktiivne juhiassistent
Aktiivne juhiassistent ühendab kohanduva püsikiirusehoidikuga Stop & Go funktsiooni ja sõiduraja hoidmise assistendi. See reguleerib sõidukiirust vastavalt teeoludele, hoiab ohutut pikivahet ja auto sõiduraja keskel. Kui liiklusvoog peatub, jääb auto seisma ning hakkab automaatselt uuesti liikuma.
ja 31 muud täiustatud juhiabisüsteemi, mis tänu human first programmile sinu ohutuse eest hoolitsevad

RAFALE AASTAST 1934

Renault Rafale E-Tech hybrid
jõudlusele orienteeritud ja teedrajav
Läbi ajaloo on Renault alati loonud, leiutanud ja olnud suunanäitajaks nii teedel, õhus kui rööbastel. Mootori võimsus, aerodünaamika, tõhusus ja ohutus pakuvad üha uusi väljakutseid ja meie jätkame arendamist.

LISAINFO ON PEAGI TULEKUL

Renault Austral E-Tech full hybrid
Austral E-Tech full hybrid