E-TECH Plug-in: laetav hübriid, mille saab ühendada pistikupessa.

Kombinatsioon sisepõlemismootori ja elektrimootori parimatest omadustest

Renault' laetav hübriid - elektriauto vastavalt vajadusele

Renault E-TECH Plug-in

Kasuta täiselektrilist sõidurežiimi


Sinu käsutuses on täiselektriline sõidurežiim sõiduulatusega linnas kuni 65 km (WLTP*)! Aku ei kasuta ainult taastoodetud energiat, vaid seda saab energiataseme tõstmiseks ja sõiduulatuse pikendamiseks ka vooluvõrgust laadida.

* WLTP tsüklis; täiselektrilises režiimis on maksimumkiirus piiratud 135 km/h.  
Renault E-TECH Plug-in

Vali sõidustiil, mis vastab sinu vajadustele

Renault' E-TECH Plug-in tehnoloogia puhul on võtmesõnaks universaalsus. Läbi oma igapäevased linnasõidud täiselektrilises režiimis ilma kütust kulutamata ja ära muretse sõiduulatuse pärast pikematel teekondadel.
Renault E-TECH Plug-in

Kasuta ära Renault' laialdased kogemused elektriautode arendamise vallas.

Renault' hübriidtehnoloogiat kaitseb enam kui 150 patenti. Nende hulgas on lahendusi, mille Renault' insenerid on välja töötanud F1 jaoks. Selles kajastub ka meie 10-aastane elektriautode arendamise kogemus, kus oleme pühendunud elektriautode eeliste, nagu sõidunauding ja dünaamiline kiirendus, maksimaalsele arendamisele.

Pistikhübriidi tehnoloogia

Elektriline vastavalt vajadusele!
E-TECH Plug-in tehnoloogia töötati välja Renault F1 Teamis kasutusel olevate mootorite baasil. Süsteem koosneb 2 elektrimootorist (peamine ja täiendav), mis on ühendatud sisepõlemismootori ja veoakuga.

E-TECH tehnoloogia kindlustab täiselektrilise käivituse. Multi-mode käigukast omakorda on loodud minimeerima jõudluse vähenemist käiguvahetusel, mis tagab sujuva ja paindliku sõidu.

Vali sõidurežiim, mis hetkeolukorda kõige paremini sobib. Tänu E-TECH Plug-in sõidukites saadaolevale MULTI_SENSE tehnoloogiale võid lülituda My Sense hübriidrežiimist ümber täiselektrilisele Pure režiimile või Sport režiimile, et kasutada ära auto maksimaalne jõudlus.

Tutvu lähemalt pistikhübriididega

Leia vastused Renault' pistikhübriide puudutavatele küsimustele.