RAFALE

E-TECH FULL HYBRID
Renault Rafale E-Tech hybrid
hind alates 41 290 €

Renault Rafale E-Tech hybrid
1934. aastal avas ainulaadne võidusõidulennuk uusi võimalusi: Caudron-Renault Rafale. Täna juhatab see lennundusinspiratsioon meid taas uuele teekonnale. Renault Rafale E-Tech full hybridit iseloomustavad täpne disain, kontuursed jooned, muudetava läbipaistvusega klaasist panoraamkatus solarbay®, openR link koos integreeritud Google'i¹ teenuste ja enam kui 50 saadaoleva rakendusega². Kõrgemale püüdlemine inspireerib uusi saavutusi.
200 hj
mootor E-Tech full hybrid
300 hj
mootor E-Tech 4x4*
kuni 1100 km
sõiduulatus**
984 cm²
ekraanipind openR + Head-Up displei***
* saadaval hiljem
** E-Tech full hybrid versioonil, täis kütusepaagiga, WLTP andmetel
*** sõltuvalt versioonist
Rafale deitailides

E-Tech full hybrid

kuni 1100 km sõiduulatus3

mootorivalik
E-Tech full hybrid 200 hj
Renault Rafale E-Tech hybrid - SUV coupé
Sõida täiendava laadimisvajaduseta elektrilises režiimis kuni 80%1 linnasõitudest ja kiirusel kuni 130 km/h. Akut laetakse aeglustusel ja pidurdusel, mis võimaldab vähendada kütusekulu kuni 40%2.

maksimaalne võimsus
147 kW (200 hj)

käigukast
intelligentne automaatkäigukast (15 käiku)

CO₂ emissioon WLTP
alates 105 g/km*

kütusekulu
alates 4,7 l/100 km*

aku mahutavus
2 kWh / pinge 400 V
* WLTP andmetel
1 WLTP linnatsüklis, sõltuvalt aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2023
² Renault sisemised andmed vastavalt WLTP protokollile, võrreldes analoogse sisepõlemismootoriga
E-Tech 4x4 300 hj
Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid - SUV coupé
Peatselt saabub müügile ka suure jõudlusega E-Tech 4x4 300 hj pistikhübriid versioon. Lisainfo lähiajal.

4Control advanced

Renault Rafale E-Tech hybrid - 4Control advanced
manööverdusvõime ja sõidunauding
Väikestel kiirustel pöörab nelikroolimissüsteem 4Control advanced tagarattaid kuni 5° esiratastele vastupidises suunas, tagades pöörderaadiuse, mis on võrreldav linnaautoga. Kiirustel üle 50 km/h pööravad tagarattad kuni 1° esiratastega samas suunas, mis suurendab stabiilsust.


eksklusiivne kogemus

Rafale E-Tech hybrid - interior design
sportistmed
Renault Rafale on varustatud laiade sportistmetega. Need pakuvad juhile ja kaassõitjale optimaalset tuge ja mugavust, täiustades samal ajal sõidukogemust. Alpine logo istme seljatugedel ärkab ukse avamisel ellu⁴
Rafale E-Tech hybrid - interior design
väärikad taaskasutatud materjalid
Tunneta Renault Rafale' interjööri täiuslikkust. Armatuurlauda kaunistab ehtsast kiltkivist4 kujunduselement. Interjööris ei ole kasutatud nahka ja vähemalt 25% materjalidest on taaskasutatud⁵. Tervelt 34% kogu sõiduki salongis kasutatud materjalidest pärineb ringmajandusest⁶.
Rafale E-Tech hybrid - interior design
juhile suunatud kokpit
Naudi rikkalikku sõidukogemust Renault Rafale'i pardal. Armatuurlaud on suunatud juhi poole, juhtnupud on sobivalt käeulatuses ja ekraanid otse sinu ees.
Rafale E-Tech hybrid - interior design
tagumine käetugi ingenius®
Väljatõmmataval tagumisel käetoel ingenius® on 2 USB-C liidest. See pakub erinevaid võimalusi elektroonikaseadmete mahutamiseks.

panoraamkatus solarbay®

solarbay panoramic sunroof - Renault Rafale E-Tech hybrid
erakordset mugavust pakkuv tehnoloogia
Klaasist panoraamkatusel solarbay® on läbipaistvuse reguleerimise funktsioon. Peaaegu 1m2 suuruse klaaspaneeli läbipaistvust saab muuta häälkäskluste abil või käsitsi lülitades. Vali 4 režiimi hulgas sobivaim, et nautida optimaalset soojusmugavust nii suvel kui talvel.

“OK Google, vii mind kontorisse”
openR link koos Google'i1 teenustega pakub auto ekraani kaudu ligipääsu rohkem kui 50 rakendusele ja erinevatele Renault' teenustele.

hi-fi heli

Harman Kardon®

système audio Harman Kardon - Renault Rafale E-Tech full hybrid
ruumilise heli tehnoloogia
Harman Kardoni 12 kõlariga hi-fi helisüsteemi võimsuseks on 485 W ja selle hulka kuuluvad 2 kõrgsageduskõlarit armatuurlaua servades, 2 madalsageduskõlarit esiuste paneelides, 2 surround kõlarit, 1 keskkõlar salongi esiosas, 2 kõrgsageduskõlarit ja 2 madalsageduskõlarit tagauste paneelides ning 1 subwoofer pakiruumis.

human first program

jõudlus ja ohutus

Renault Rafale E-Tech hybrid - sécurité
analüüs, teavitus, nõustamine
Et aidata sul sõitmine ohutumaks muuta, analüüsib safety score kiiruse, liikumistrajektoori ja ohutu pikivahe andmeid ning kuvab iga sõidu lõpus sinu skoori. Safety coach aitab sul ohutusskoori abil oma juhtimist parandada ja teavitab sind reaalajas võimalikest teel olevatest ohtudest.
Renault Rafale E-Tech hybrid - active driver assist
active driver assist
Süsteem active driver assist hõlmab endas intelligentset püsikiirusehoidikut, funktsiooni Stop&Go ja sõiduraja hoidmise assistenti. See reguleerib sõidukiirust vastavalt teeoludele, hoiab ohutut pikivahet ja auto oma sõiduraja keskel. Kui liiklusvool peatub, jääb auto seisma ja hakkab automaatselt uuesti liikuma, kui tee ees taas vaba on.
ja veel 31 täistatud juhiabisüsteemi human first programmist

Renault Rafale E-Tech full hybrid
hübriidi jõudlus sinu ettevõttele
Renault Rafale E-Tech full hybrid 200 hj⁷ on heaks kaaslaseks su ärireisidel. Madal heitkogus, sõiduulatus kuni 1100 km8 ja kuni 40% kütusesäästu9 tagavad konkurentsivõimelise omamise kogukulu (TCO).

E-Tech full hybrid - Renault
E-Tech full hybrid
Renault Rafale E-Tech hybrid
finantseerimine ja teenused
Renault Austral E-Tech full hybrid
Espace E-Tech full hybrid
1 Google, Google Play, Android Auto, Google Maps on Google LLC kaubamärgid.
2 mootor E-Tech full hybrid 200 hj, täis kütusepaagiga, WLTP andmetel
3 esprit Alpine versioonil ilmub ukse avamisel Alpine logo
4 esprit Alpine versioonil
5 vastavalt standardile ISO 14021
6 sisaldab taaskasutatud materjale vastavalt ISO 14021 standardile ja toorikuid või tootmisjääke, mis on taaskasutatud tootmisprotsessides tootmisettevõttes endas.
7 peagi saadaval ka E-Tech 4x4 300 hj versioon
8 mootor E-Tech full hybrid 200 hj, täis kütusepaagiga, WLTP andmetel
9 Renault sisemised andmed vastavalt WLTP protokollile, võrreldes analoogse sisepõlemismootoriga