Caudron-Renault ajalugu

Caudron-Renault Rafale

Renault Rafale
Rafale - nimi, vaimsus, lugu
Legendaarne lennuk Caudron-Renault Rafale esindas samu väärtusi, mis on ka meie uuel sõidukil: ainulaadne tehnoloogia, julgus, manööverdusvõime ja disain. Renault Rafale teeb kummarduse jõudlusele suunatud asjatundlikkusele, tehnoloogiatele ja nägemusele, mis kõik meie lennundusajaloost pärinevad.
1920 õhk, rööpad, teed
Renault tegutses teerajajana, arendades mootoreid nii autodele, rongidele kui ka lennukitele.
1933 samm lennunduse poole
Lennundusest ja amatöör-lennuvõistlustest vaimustunud Louis Renault ostab Caudron'i ettevõtte ja loob ettevõtte Caudron-Renault.
1934 projekt Caudron-Renault Rafale
Prantsuse lennunduse ja disaini ajalugu. See "taevavõidusõiduk", mille nime inspiratsiooniks oli tuul, loodigi spordivõistlusteks.
1934 lennunduse mõju aerodünaamikale
Caudron-Renault Rafale lennuki disaininud insener Marcel Riffard'i töö, mõjutas näiteks Renault Nervasport'i ja Renault Étoile Filante' disaini.
ajalugu täis õnnestumisi
See teerajaja vaimsus ja kihk kõrgemale ja kaugemale püüelda, oli vägagi tuntav juba 1930ndatel, kui lennundusässadeks olid Hélène Boucher, Maryse Bastié, Madeleine Charnaux, Maryse Hilsz ja paljud teised.
Hélène Boucher
Väljapaistev lendur Hélène Boucher allkirjastas noore Caudron-Renault ettevõttega lepingu 1934. aasta juunis.
Tema nimele kogunes hulgaliselt saavutusi: 1000 km maailmarekord kerglennukite kategoorias; kategooriateülene 100 km rahvusvaheline kiiruserekord; 1000 km rekord keskmise kiirusega 409 km/h…

8. juulil 1934 lõpetas ta Angers 12-tunni võistluse teisena, olles lennanud üksi oma Caudron Rafalega järjest kaksteist tundi. Kuu hiljem püstitas ta 140 hj Caudron-Renault monolennukiga naiste maailmarekordi kiirusega 445 km/h!

ja hulgaliselt teisi rekordeid

Maryse Hilsz
Tegus ja tahtejõuline naine Maryse Hilsz püstitas mitmeid kiirus- ja kaugusrekordeid. 30. detsembril 1938 purustas ta vahemaandumiseta kaugusrekordi 1. kategooria lennukil Caudron Simoun, lennates 3230 km Istres't Port Etienne'i (Mauritaanias).
Madeleine Charnaux
Töötades Caudron-Renault's, sai temast esimene naispiloot, kellele oli halva nähtavusega lendamise kvalifikatsioon. Peagi purustas ta oma Rafalega mitmed rekordid, sealhulgas 1000 km naiste ja üldise kiirusrekordi, 100 km paarisrekordi ja seejärel ka üksikrekordi.
Maryse Bastié
Ta oli esimene prantsuse naislendur, kes püstitas mitmed naiste rekordid. Vaevalt kuu peale Jean Mermoz' kadumist, ületas ta üksi 220 hj Caudron Simouniga lennates Atlandi lõunaosa Dakarist Natali 12 tunni ja 5 minutiga, püstitades sellega naiste kiirusrekordi sellel teekonnal.
riskijulgus, emotsioonid, edu
Nagu F1® täna, oli sportlennundus 1930ndatel tipptasemel teadus- ja arendustöö laboratooriumiks. Kõrged nõudmised, innovatsioon ja pidev arendus on väärtused, mis on püsinud läbi aja. Need peegelduvad täna meie kontorites, meie tehastes ja meie toodetes. Renault Rafale on sellest ere näide.