mootorivalik

mootorivalik

Renault Captur
motorisations - Renault Captur
full hybrid E-Tech 160 hj
sõida linnas kuni 80% ajast1 elektriliselt ja säästa kuni 40% kütust2.
motorisations - Renault Captur
mild hybrid 140 hj
Esmatasandi hübriidsüsteem, mis aitab vähendada kütusekulu ja muudab kiirenduse dünaamilisemaks.
motorisations - Renault Captur
TCe 90 hj
Uue põlvkonna bensiinimootor Tce 90: hea jõudlus ja ökonoomsus.
motorisations - Renault Captur
Eco-G 100 hj
Kahekütuseline (besiin + LPG): kütusesääst, suurem sõiduulatus ja madalam CO2 emissioon.
1 sõltuvalt aku laetuse tasemest ja sõidustiilist, allikas: Renault' sisemised andmed / 2023.
2 mootoril full hybrid E-Tech võrreldes mild hybrid auto mootoriga, WLTP City protokolli põhjal, allikas: UTAC ja IDIADA / september 2022

full hybrid E-Tech

Koge Renault'ga parimat hübriidtehnoloogiat. Sõida linnas ja selle ümbruses kuni 80% ajast elektrilises režiimis, säästes kütusekulult kuni 40% ja paisates õhku vähem CO₂ heitmeid*. Muuda oma igapäevaelu lihtsamaks selle iselaadiva akuga - puudub vajadus autot vooluvõrku ühendada.

* mootoril full hybrid E-Tech võrreldes mild hybrid auto mootoriga, WLTP City protokolli põhjal, allikas: UTAC ja IDIADA / 2024. Homologeerimise protsess veel kestab.
mootor 160 hj
full hybrid E-Tech
kuni 80 %
linnasõitudest elektrilises režiimis1
kuni 40 %
kütusesääst2
kuni 1000 km
sõiduulatus3
1 sõltuvalt aku laetuse tasemest ja sõidustiilist, allikas: Renault' sisemised andmed / 2023.
2 mootoril full hybrid E-Tech võrreldes mild hybrid auto mootoriga, WLTP City protokolli põhjal, allikas: UTAC ja IDIADA / 2024
3 täis bensiinipaagiga, WLTP andmete alusel
tehnoloogia
Performance - Renault Captur full hybrid E-Tech
tehnoloogia full hybrid E-Tech
Sisepõlemismootoriga ühendatud elektrimootor käivitatakse sõltuvalt sõiduoludest. Mitmerežiimne automaatkäigukast eelistab võimaluse korral alati elektriliselt sõitmist.
eelised
Regenerative braking - Renault Captur full hybrid E-Tech
energiat taastootev pidurdus
Naudi dünaamilist sõidukogemust koos kohese kiirenduse ja täiselektrilise paigaltvõtuga. Energiat taastootev pidurisüsteem laeb sõidu ajal akut automaatselt, kui sa aeglustad või pidurdad.
kütusekulu
consumption -  Renault Captur full hybrid E-Tech
kütusekulu
Sõida linnas ja selle ümbruses kuni 80% ajast elektrilises režiimis*, säästes kuni 40% kütust**, mis teeb keskmiseks kütusekuluks vaid 4,5 l/100 km ja CO2 emissiooniks 102 g/km***.
* sõltuvalt aku laetuse tasemest ja sõidustiilist, allikas: Renault' sisemised andmed / 2023.
** mootoril full hybrid E-Tech võrreldes mild hybrid auto mootoriga, WLTP City protokolli põhjal, allikas: UTAC ja IDIADA / 2024
*** Kõigi Capturi versioonide homologeerimine / 2025
energiamärgis (Crit’Air)
Crit'air - Renault Captur full hybrid E-Tech
Crit’Air energiamärgis
Tänu Crit'Air 1 märgisele, saad Renault Captur full hybrid E-Tech'iga sõita ka kõige rangemate piirangutega suure õhusaastega piirkondades.

mild hybrid

Mild Hybrid - Renault Captur full hybrid E-Tech
mild hybrid mootor
Avasta enda jaoks mild hybrid tehnoloogia - madalaima taseme E-Tech hübriid, mis pakub sujuvat ja dünaamilist sõidukogemust, vähendades samal ajal kütusekulu.
tehnoloogia
Kiirendusfaasides toetatakse sisepõlemismootorit elektrimootori abil.
eelised
See süsteem parandab kiirendust ja vähendab kütusekulu.
kütusekulu
Tõhusama Captur mild hybrid versiooni kütusekulu kombineeritud tsüklis on 5,9 l/100 km.

bensiin

Petrol - Renault Captur full hybrid E-Tech
bensiinimootor
Renault Capturi töökindel ja tõhus bensiinimootor TCe 90 pakub sõidunaudingut nii linnatänavatel kui maanteel, hoides samas kütusekulu kontrolli all.
tehnoloogia
Kolmesilindrilise turbolaadimisega TCe 90 mootori kettülekanne aitab sul hoolduskulude pealt kokku hoida.
eelised
Jõuline ja mitmekülgne Renault Captur TCe 90 pakub alati optimaalset jõudlust nii linnasõitudel kui ka pikematel reisidel.

Eco-G

LPG -  Renault Captur full hybrid E-Tech
kahekütuseline bensiini- ja LPG-mootor
See versioon pakub võrreldamatut mitmekülgsust, kasutades tõhusalt kõikjal Euroopas saadaolevat kütust. Kahekütuseline bensiini- ja LPG-süsteem tagab pikema sõiduulatuse, tehes sellest veenva valiku ilma igasuguste kompromissideta.
tehnoloogia
LPG-versioon on varustatud kahe kütusepaagiga, üks bensiini ja teine LPG jaoks. Selle sisepõlemismootor valib kasutatava kütuse sõltuvalt sellest, mida paagis on.
eelised
Säästlik ja keskkonnasõbralik alternatiivne kütusevalik, mis võimaldab sul jätkata oma tavapäraseid harjumusi, ilma ligipääsupiiranguteta parkimisplatsidele või linnasüdametele.
kütusekulu
Kahekütuseline süsteem võimaldab sul vähendada CO2 emissiooni ja pikendada oma sõiduulatust kuni 1300 km-ni.