elektromobiilsus uue täiselektrilise Megane E-Tech electric

MUUDA ELEKTRIAUTOGA OMA ARGIKOHUSTUSTE TÄITMINE LIHTSAMAKS

elektromobiilsus, Renault' kogemus

uuenduslikud elektrilised tehnoloogiad
Tänu uuele CMF-EV platvormile on Megane E-Tech electric salong rikastatud uuenduslike tehnoloogiatega. Täieliku sõidunaudingu ja tõhususe tagavad:
  • 60 kWh aku koos 220 hj võimsusega elektrimootoriga.
  • Renault' vesijahutusega soojusjuhtimistehnoloogia ja aku eelsoojendus madalal temperatuuril enne laadimist.
ümbermõtestatud siseruum
Megane E-Tech electric on loodud pakkuma mugavust. Turu kõige õhem aku paksusega 110 mm ning kompaktne mootor vabastavad ruumi salongi esiosas, võimaldades panipaikade mahtu suurendada 33 liitrini.
 
Oleme mõelnud ka tagumises reas reisijatele. Mehaaniliste komponentide puudumine (nagu käigukast) ja pikem teljevahe, võimaldas luua sileda põranda ja suurendada jalaruumi.
põnev sõidukogemus
Megane E-Tech electric ei paku ainult uut elektrimootorit, vaid ka paremat kaalujaotust ja madalamat raskuskeset.
 
Maastikud vahelduvad elektriseerivas vaikuses. Dünaamilised ja sirgjoonelised kiirendused järgnevad sujuvalt teineteisele. Ei mingeid jõnksatusi ega vibratsiooni. Energiat taastootva pidurduse labad roolil tagavad sõidu ajal veelgi suurema mugavuse.

laadimine

Sul on valida mitmete laadimislahenduste vahel, mis võimaldavad laadimist nii kodu, tööl kui ka reisil olles. Täiselektrilise Renault Megane E-Tech electric standardvarustuses on 3-faasiline tüüp 2 laadimiskaabel, mida saab kasutada koduses Wallbox1 laadimisseadmes või avalikus laadimispunktis.
paigalduse tüüp    laadimisvõimsus2
kaabel aku 60 kWh
50 km
aku 60 kWh
250 km
аku 60 kWh
450 km
kodune Wallbox terminal 7,4 kW
3-faasiline kaabel sisaldub auto ostuhinnas 1 h 5 h 9 h 15 min
kodune Green'Up pistik 3,7 kW 2-faasiline standard või "flexi-charger" kaabel on saadaval lisavarustusena
2 h 10 h 18 h
   standardne kodune voolupistik1
2,3 kW 2-faasiline "flexi-charger" kaabel on saadaval lisavarustusena 3 h 20 min17 h 30 h 30 min
avalik kiirlaadimispunkt 130 kW (60 kWh)  
terminalis saadaolev kaabel 7 min
25 min1 h 15 min
avalik laadimispunkt (60 kWh aku) 22 kW 3-faasiline kaabel sisaldub auto ostuhinnas 7 min1 h 30 min3 h 15 min
1 soovitavalt aeg-ajalt kasutamiseks
2 maksimaalne võimsus ja laadimisaeg on arvestatud mõõdukates ilmastikuoludes (20°).

aku ja sõiduulatus

Mitu kilomeetrit saab täiselektrilise Megane E-Tech electric läbida?
60 kWh akuga* saab läbida kuni 450 km kombineeritud tsüklis (WLTP) ja kuni 300 km maanteel.

* Saadaval versioonidele techno ja iconic
Kuidas ma saan suurendada elektriauto sõiduulatust?
Megane E-Tech electric on varustatud süsteemiga, mis pidurdamisel energiat taastoodab. Rekuperatsiooni võimsust reguleerivate labade abil saad seadeid igal ajal muuta, ilma käsi roolilt tõstmata. Valides näiteks linnasõidul maksimaalse energia taastootmise, aitab see sõiduulatust märgatavalt suurendada.

Kasuta ka online-teenuseid. Optimeeri sõiduulatust reaalajas ja navigeeri turvaliselt sihtkohta Google'i openR link süsteemi abil.
Kuidas valida enda jaoks sobivaim versioon?
60 kWh akuga saadaolev Megane E-Tech electric toimib hästi kõigis tingimustes.

60 kWh aku võimaldab autot mitmekülgsemalt kasutada, näiteks ka maanteesõiduks ja nädalavahetuse väljasõitudeks.
Läbin igapäevaselt pikemaid vahemaid. Kas electric Megane E-Tech electric sobib mulle?
60 kWh aku ja 130 kW laadimisvõimsusega electric Megane E-Tech electric sobib ideaalselt pikemateks sõitudeks. Sõiduulatus kombineeritud tsüklis on kuni 450 km (WLTP)* ja kuni 300 km 100% maanteel sõites.

Elektriauto reisiplaneerija on ideaalne abimees pikematel marsruutidel. Reisiks valmistumiseks lülita see multimeediasüsteemi kaudu sisse. Ennustav funktsioon võimaldab sul reaalajas kohaneda teekonna tingimustega ja leida tee lähima laadimispunktini.
Kas pardatehnoloogia kasutamine mõjutab auto sõiduulatust?
Elektriseadmete mõju täiselektrilise Megane E-Tech electric sõiduulatusele pole märkimisväärne. Igapäevase sõiduulatuse suurendamiseks sõida oma autoga sujuvalt ja efektiivselt!

kaablid ja terminalid

Millist kaablit saab kasutada täiselektrilise Megane E-Tech electric laadimiseks?
Kaabli tüüp sõltuv valitud täiselektrilise Megane E-Tech electric versioonist.
Täiselektrilise Renault Megane E-Tech electric standardvarustuses on 3-faasiline tüüp 2 laadimiskaabel, mida saab kasutada koduses Wallbox1 laadimisseadmes või avalikes laadimispunktides (vahelduvvoolurežiimis enam kui 90% Euroopa avalikes laadimispunktides).

Varusta oma auto täiendava 2-faasilise laadimiskaabliga Flexicharger, et võimaldada hädaolukorras laadimist ka kodusest 2,3 kW pistikupesast. Selle laadimiskaabliga võtab aku täislaadimine aega 20-30 tundi.

Kiirlaadimise ja optimaalse laadimisega versioonidel on standardvarustuses kiirlaadimisseade (DC 130 kW), mis ühildub maanteedel saadaolevate suure võimsusega laadimispunktidega. Selle laadimisrežiimi jaoks pole lisakaablit vaja, kaabel ühendub otse laadimispunktiga
Kas ma saan ühendada täiselektrilise Megane E-Tech electric oma kodusesse pistikupessa?
Megane E-Tech electric ühendamiseks 2,3 kW võimsusega kodusesse pistikupessa, kasuta 2-faasilist Flexicharger laadimiskaablit. Seda laadimisrežiimi võib aeg-ajalt kasutada olukorrast tingituna või spetsiaalse elektriautode laadimisseadme puudumisel. Täislaadimine võtab aega 20 kuni 30 tundi.

Laadimise kiirendamiseks ja ohutuse suurendamiseks, soovitame paigaldada 7 või 22 kW laadimisterminal Wallbox.
Kuidas leida avalikke laadimispunkte?
Logi oma Megane E-Tech electric multimeediasüsteemi openR Link kaudu sisse Google Mapsi ja lase end lähima laadimispunktini juhatada. Elektriauto marsruudiplaneerija abil saad kavandada peatusi ja laadimisaega, et turvaliselt sihtkohta jõuda.
Kas täiselektrilise Megane E-Tech electric on võimalik ka välismaal laadida?
Megane E-Tech electric aku laadimislahendused ühilduvad kõigi Euroopa vahelduv- ja alalisvoolulaadijate võrkudega.

ülalpidamiskulud ja tehniline hooldus

Kui palju maksab laadimine?
Kuigi keskmised laadimiskulud sõltuvad mitmest asjaolust (laadija võimsus, operaator, ühenduse tüüp), on sellest hoolimata võimalik kulusid suhteliselt täpselt välja arvutada.

Euroopas hinnatakse, et keskmine sõidu maksumus 100 km kohta jääb sõltuvalt riigist vahemikku 2,5–4 eurot.

Oma elukohas on elektriauto laadimine võimalik ajastada soodsamale elektritariifile, kasutades programmeerimiseks Megane E-Tech electric multimeediasüsteemi ja rakendust My Renault.
Millised on täielektrilise Megane E-Tech electric eelised hooldusel?
Megane E-Tech electric lihtsustatud hooldus ei nõua õli- ega rihmavahetust.

Samuti on piduriklotside ja -ketaste eluiga oluliselt pikem, kuna tänu energiat taastootvale pidurdusele, väheneb piduripedaali kasutamise vajadus.

elu elektriautoga

Milline on täiselektrilise Megane E-Tech electric keskkonnamõju?
Märkimisväärset jõudlust pakkuvad uuenduslikud lahendused vähendavad täiselektrilise Megane E-Tech electric süsiniku jalajälge ning tagavad sõidu ajal 0g CO2 heitkoguse. Isegi kui arvestada veoaku tootmist ja kogu Megane E-Tech electric eluea jooksul mootori tööks kuluvat elektrienergiat, on see keskkonnasõbralikum kui sisepõlemismootoriga autod.

Electric Megane E-Tech electric aitab omalt poolt kaasa ka jõupingutustele vähendada keskkonnamõjusid, kasutades ümbertöödeldud materjale, nagu tekstiil või plastik, mida kasutatakse salongi alaosas.
Milline on täiselektrilise Megane E-Tech electric aku eluiga?
Täiselektrilise Megane E-Tech electric aku on loodud kestma kogu sõiduki eluea.
 
Lisaks pakub Renault 8-aastast garantiid läbisõiduga kuni 160 000 km aku 70% mahtuvusele esialgsest mahust. My Renault rakendusse sisse logides saad tutvuda aku tervise sertifikaadiga.

    elektromobiilsuse sõnastik

    vahelduvvoolu laadimine
    Laadimine madala kuni keskmise võimsusega vahelduvvooluga. Laadimisrežiim, mis on levinuim kodustes tingimustes ja enamikus avalikes laadimispunktides
    alalisvoolu laadimine
    Alalisvoolu kiirlaadimine. Nõuab spetsiaalset kiirlaadimispunkti, mis on saadaval ainult avalikus võrgus.
    kasulik võimsus
    Akusse salvestatud energia hulk, mida auto saab kasutada. Väärtus on antud kilovatt-tundides (kWh).
    E-Tech
    Electric, hübriid või laadimisvõimalusega hübriidtehnoloogia, mille on välja töötanud Renault.
    energiat taastootev pidurdus (rekuperatsioon)
    Pidurdamisel taastoodetakse energiat, et suurendada auto sõiduulatust: iga kord kui auto aeglustab, muudetakse osa kineetilisest energiast elektriks. Akut laetakse, kui juht tõstab jala gaasipedaalilt või vajutab õrnalt piduripedaali.
    flexi charger
    Laadimiskaabel, mille abil saab auto ühendada kodusesse laasimispistikusse. Kodus aeg-ajalt laadimiseks mõeldud Flexi-Charger kaabel on soovitatav ühendada spetsiaalse maandusega pistikupessa.
    kW
    Kilovati lühend. Võimsuse ühik, mis näitab elektrisõiduki või sisepõlemismootoriga sõiduki mootori võimsust. Kilovattides märgitakse ka alalisvoolu (DC) või vahelduvvoolu (AC) laadimise võimsust.
    kWh
    Kilovatt-tunni lühend. Energiaühik, mis võimaldab määrata energiamahtuvuse, mida aku suudab mootorile ühe kasutustunni jooksul anda.
    2-faasiline kaabel
    Koduseks kasutuseks. See kaabel on vajalik laadimise võimaldamiseks kodusest voolupistikust.
      
    3-faasiline kaabel
    See kaabel võimaldab laadimist wallbox terminalist või avalikust laadimispunktist.
    võimsam pistikupesa
    Kodune laadimislahendus, mis on tõhusam kui tavaline pistikupesa (omamoodi Green'Up majapidamises kasutatav elektripistik). Võimaldab laadida suurema võimsusega (3,2 kW võimsama pistikupesa puhul võrreldes 2,3 kW tavapistikupesaga) ja ohutumalt (varustatud diferentsiaallülitiga).
    wallbox
    Isiklik laadimisterminal. Tagab kõrgema laadimisvõimsuse kui tavaline pistikupesa. Sisseehitatud laadimishaldussüsteemi ja ülepingekaitsega tagab see kodus ka kõrgema ohutustaseme.
    tutvu lähemalt