Renault Master siseneb uude ajajärku: selle tuuletunnelis disainitud voolujooneline vorm tähistab disaini, mis suurendab tõhusust. Koos uue dünaamilise pidurisüsteemiga tarbib see 1,5 l vähem kütust (2l dCi versioonil) ja pakub 21% pikemat sõiduulatust E-Tech 100% electric versioonile (sõiduulatus kuni 410 km1). Selle kabiin on disainitud juhti ümbritsema, pakkudes head ligipääsu juhtnuppudele ja 10" ekraanile koos openR link'i ja Google'i teenustega2.
1625 kg
kaubaruumi maht3
1312 mm
küljeukse ava laius
40
kereversiooni Renault' tehasest
2 energiaallikat
elekter ja diisel
1 WLTP tsükli mõõtetulemused uue Master L2H2 E-Tech 87 kW ja Renault Master E-Tech Electric 52 kW võrdluses. Renault' sisemised andmed. 2 Google, Android Auto, Google Maps, Waze jt on Google LLC kaubamärgid. 3 EV 4t 87 KWh versioonil
21% madalam energiakulu1
1 WLTP tsükli mõõtetulemused uue Master L2H2 E-Tech 87 kW ja Renault Master E-Tech Electric 52 kW võrdluses. Renault' sisemised andmed
aerodünaamiline disain
loodud suureks jõudluseks
Renault Master van'i väliskujunduses läbis iga viimnegi detail nõudliku tuuletunneli analüüsi, et parandada õhuvoolude juhtimist ja muuta iga detail rohkem aerodünaamiliseks.
loodud olema tõhusam
87 kWh optimeeritud elektriaku
suuremaks sõiduulatuseks
taasta 80% sõiduulatus 35 minutiga
et sõita elektriajamiga veelgi kaugemale
uuenduslik pidurisüsteem
kiireks ja dünaamiliseks pidurduseks, sõltumata koormast
uus 9-käiguline hüdrauliline käigukast
et pakkuda rohkem ohutust, mugavust ja suuremat sõiduulatust diiselmootoriga
Kuni 3 korda odavama hinnaga energia, kuni 30% soodsam hooldus ja null CO2 heitmeid - E-Tech 100% electric versioon on otsustavalt veenev. Kaks aku valikut kohandavad jõudluse sinu vajadustega: 40 kWh aku koos 170 km sõiduulatusega sobib ideaalselt linnasisesteks kaubavedudeks, 87 kWh aku koos 410 km sõiduulatusega on parim valik pikemateks sõitudeks, mida toetab 35-minutiline laadimisaeg 80% aku täituvuse taastamiseks1.
maksimaalne võimsus 140 hj (105 kW)2
käigukast nutikas mitmerežiimne automaat
WLTP CO2 emissioon 0 g
kütusekulu -
1 WLTP protokolli andmetel, märts 2023, andmed võivad erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest 2 Blue dCi 180 BVA
diisel
Uue Blue dCi jõuallika ja selle pikkade vahemaade läbimiseks sobiva jõudlusega jõuad kaugemale. Koos uue hüdraulilise dünaamilise pidurisüsteemiga tagab see kuni õhusuunajateni aerodünaamiline diiselversioon väiksema kütusekulu ja madalama CO2 heitkoguse: alates vähem kui 195 g/100 km1
maksimaalne võimsus 170 hj (125 kW)2
käigukast automaat ja manuaal
WLTP CO₂ emissioon alates 194g/km3
kütusekulu alates 7,5 l/100km4
1 Blue dCi 105 BVM 2 Blue dCi 180 BVA 3 sertifitseerimine kestab 4 WLTP protokolli andmetel, märts 2023, andmed võivad erineda sõltuvalt versioonist ja varustusest
muuda oma e-mobiilsus lihtsaks Mobilize charging solutsions'i abil
pealisehitus
kereversiooni Renault' tehasest
Renault' tehases toodetavad kereversioonid
1625 kg1 kandevõime
Oma kategooria parimate jõudlusega Renault Master on varustatud produktiivseteks tööpäevadeks: kandevõime kuni 1625 kg1 ja pukseerimisvõime kuni 2500 kg. Muuda laadimine lihtsaks praktilise tagauste lävepaku ja selle optimaalse kuju ja laadimiskäetoega kaubaruumiga. Külgmine liuguks on omas kategoorias suurim. 1 L2H2 E-Tech versioonil 100% electric 87 kW
1 L2H2 E-Tech versioonil 100% electric 87 kWh
ergonoomika ja panipaigad
mugav ja praktiline juhikoht
juhile suunatud kokpit
Juhile suunatud armatuurlaud koos käepäraste juhtnuppudega, üksikud mugavad istmed, mobiilne kontor koos sülearvutialusega1 ja 135 l panipaiku. Avasta tipptasemel mugavus, mis on loodud sinu sõitude ja igapäevase äritegevuse hõlbustamiseks.
1 saadaval lisavarustusena
tehnoloogia
openR link koos Google'i teenustega
suur 10" ekraan
Naudi oma Renault Master kaubikus üht suurimat turul olevat ekraani, millel on nutikas openR link multimeediasüsteem ja sisseehitatud Google'i teenused. Sujuv ja kasutajasõbralik liides koos nutitelefoni ekraani dubleerimisega toetab sind kõigil töösõitudel.
üle 50 auto oleva rakenduse
Muuda openR link multimeediasüsteemi abil oma elu lihtsamaks: loe Vivaldi abil e-kirju, kasuta tööriistu ja vajaminevaid Google' teenuseid, nagu Google Maps ja Google Assistant, navigeeri Waze'i abil või leia EasyPark'i abil autole parkimiskoht.
loodud kasutamiseks ettevõtetele
Kuna su aeg on väärtuslik, võimaldab openR link süsteem koos Google'i teenustega sul hallata oma sõite ja suhtlusi või kasvõi auto salongi temperatuuri Google Assistant'i abil, ilma et peaksid oma sõidukogemuse arvelt kompromisse tegema.
lukustuse avamise hoiatus
… ja veel rohkem kui 9 võrguteenust My Renault rakendusest
Sinu nutitelefon ja kaubik on pidevalt ühendatud My Renault rakendusega ja selle võrguteenustega: allesjäänud sõiduulatus, lähedalasuvad laadimispunktid, teekonna planeerimine ja palju muud. My Renault areneb pidevalt, et muuta su elu lihtsamaks.
human first program
20 täiustatud juhiabisüsteemi
parkimisabi ja tagurduskaamera
Parkimisabi kasutab su abistamiseks andureid, andes märku lähedal paiknevatest takistustes heliliste ja visuaalsete signaalide abil. Kohe kui hakkad tagurdama, kuvab kaamera pildi auto tagant keskkonsooli ekraanile (lisavarustus Park Assist).
jalakäijate turvalisus
Andur edasta juhile korralduse pidurdada, kui on oht kokkupõrkeks jalakäijaga. Süsteem tugevdab pidurdust kui juht liiga aeglaselt reageerib ja isegi peatab sõiduki täielikult, kui see vajalik on.
pimenurgas paiknevate ratturite tuvastamine maanteel ja linnaliikluses
Pimenurga hoiatussüsteem (BSW) tuvastab ratturi või teise sõiduki su auto tagumiste külgede piirkonnas, mis jäävad väljapoole su vaatevälja. Hoiatustuli küljepeeglis annab sellest juhile märku. Kõrvaistuja poolel tuvastab andur pimenurgas paikeva ratturi ning käivitab helilise ja visuaalse hoiatuse.
ning 17 muud human first programmi täiustatud juhiabisüsteemi