jõudlus

aerodünaamika ja tõhusus

UUS MASTER
Uus Renault Master on mitmeaastase arendustöö tulemus, mille eesmärgiks oli luua atraktiivse ja aerodünaamilise disainiga tarbesõiduk. Tuuletunnelis disainitud ja täielikult ümberkujundatud kerekuju juhatab sisse uue ajastu tarbesõidukite maailmas.

suurt jõudlust toetav disain

Esiklaasi kaldenurk, õhuvõtuavad, külgmiste tahavaatepeeglite kuju ja kitsam tagaosa: kõik olulised keredetailid on kujundatud nii, et need suurendaks sõiduki aerodünaamilist efektiivsust ja tagaks tuntava energiasäästu.

aerodünaamiline disain

Vaata, kuidas insenerid ja disainerid saavad aerodünaamika parandamiseks koostööd teha. Michael Gabriel ja Louis Morasse räägivad meile uuest aerodünaamilisest tarbesõidukist Renault Master E-Tech 100% electric.

paranenud

Tänu paranenud aerodünaamikale pakub uus Renault Master kõigist diiselmootoritest parimat kütusesäästu (dCi 2L diiselversioonil* -1,5 l/100 km) ja sõiduulatust kuni 460 km** E-Tech 100% electric versioonil tänu 27% väiksemale energiatarbimisele.
* WLTP tsüklis, märts 2023, Renault Master L2H2 3,5T dCi 130 ja Renault Master 3 phase 2 Blue dCi 135 omavahelises võrdluses. Renault' sisemised andmed.
** WLTP tsüklis, Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW ja Renault Master E Tech electric 52 kW omavahelises võrdluses. Renault' sisemised andmed.
E-TECH 100% ELECTRIC
up to 460 km of driving range - Renault Master
sõiduulatus kuni 460 km*
Tänu CO2 nullheitmele on E-Tech 100% electric'u kaks versiooni sinu igapäevasteks partneriteks linnasõitudel, tagades ligipääsu ka madala heitgaasinõudega tsoonidele.

* versioonil L2H2 4t, WLTP andmetel.
130 kW maximum DC fast charger - Renault Master
alalisvoolu kiirlaadimine võimsusega kuni 130 kW
Taasta alalisvoolu kiirlaadijas maksimaalne sõiduulatus vaid 1 tunni ja 10 minutiga 87 kWh aku korral.
dynamic braking - Renault Master
dünaamiline pidurdus
See uus kompaktne süsteem tagab sama pidurdustõhususe olenemata koorma kaalust ja vähendab poole võrra reaktsiooniaega hädapidurduse korral. Igasugune aeglustumine aitab taastada energiavaru, suurendades sellega auto sõiduulatust.
DIISEL
puissance sur mesure - Renault Master
sinu vajadustele vastav jõudlus
Kasuta täiesti uue 2-liitrise Blue dCi mootori eeliseid, mille nelja erineva võimsusega versiooni hulgast leiad kindlasti endale sobiva.
new EAG9 hydraulic automatic gearbox - Renault Master
uus hüdrauliline automaatkäigukast EAG9*
Uus 9-käiguline käigukast, mis on saadaval 150 hj ja 170 hj mootoriga versioonidel, suurendab sõidumugavust ja tagab parima võimaliku pöördemomendi igas olukorras.

* saadaval mõne aja pärast
dynamic braking - Renault Master
dünaamiline pidurdus
Uus hüdrauliline dünaamiline pidurisüsteem tagab ühesuguse pidurdustõhususe olenemata veetavast koormast ja vähendab poole võrra reageerimisaega hädapidurdamisel (kui selle käivitab juhiabisüsteem).