mootor E-Tech full hybrid

mootor E-Tech full hybrid

Renault Rafale
hübriididest parim
Võimsus, säästlikkus ja automaatne laadimine - 200 hj mootor Е-Tech full hybrid pakub turul saadaolevatest üht parimat võimsuse ja kütusekulu näitajate suhet:
  • kuni 1100 km sõiduulatus1
  • kuni 80% linnasõitudest elektrilises režiimis2
  • kuni 40% kütusesäästu3
1 mootor E-Tech full hybrid 200 hj, täis kütusepaagiga, WLTP andmetel.
2 sõltuvalt aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2023.
3 Renault' sisemised andmed vastavalt WLTP linnatsüklile.
200 hj
mootor E-Tech full hybrid
kuni 1100 km
sõiduulatus*
kütusesääst kuni 40%
võrreldes analoogse sisepõlemismootoriga**
* E-Tech full hybrid versioonil, täis kütusepaagiga, WLTP andmetel.
** Renault' sisemised andmed vastavalt WLTP linnatsüklile.
TEHNOLOOGIA
lisainfo E-Tech full hybrid mootori kohta
Mootor E-Tech full hybrid võimsusega 200 hj tagab sujuva ja kiire reageeringuga sõidu. Selle on 3 töörežiimi: täiselektriline, hübriidne (elekter + bensiin) ja ainult sisepõlemismootori režiim. Lülitus erinevate režiimide vahel toimub täiesti automaatselt, intelligentse käigukasti abil. Auto varustuses on:
  • 1,2-liitrine kolmesilindriline turbolaadimisega bensiinimootor võimsusega 130 hj (96 kW), mille pöördemoment on 205 Nm.
  • 50 kW (70 hj) võimsusega peamine elektrimootor elektrilises režiimis sõitmiseks, mille pöördemoment on 205 Nm.
  • 2 kWh mahutavusega aku, mida laetakse automaatselt aeglustusel ja pidurdusel.
EELISED
sisepõlemis- ja elektrimootor, et tagada maksimaalne tõhusus
Uuenduslik E-Tech full hybrid tehnoloogia on erakordselt tõhus: Renault Rafale võib sõita täiselektrilises režiimis kiirusega kuni 130 km/h* ja kuni 80% linnasõitudest, laadida akut sõidu ajal ja pakkuda kuni 1100 km sõiduulatust**.
* sõltuvalt aku laetuse tasemest ja juhi sõidustiilist / Renault' sisemised andmed / 2023.
** mootor E-Tech full hybrid 200 hj, täis kütusepaagiga, WLTP andmetel.
KÜTUSEKULU
kütusesääst
E-Tech full hybrid tehnoloogia ühendab kaks elektrimootorit ühe sisepõlemismootoriga. Viimast kasutatakse võimalikult harva, eelkõige energia generaatorina. Selle tulemuseks on kuni 40%* väiksem kütusekulu võrreldes ainult sisepõlemismootorit kasutava autoga.
* Renault' sisemised andmed vastavalt WLTP linnatsüklile.
CO2 EMISSIOON
CO2 heitkoguste vähendamine
E-Tech full hybrid tehnoloogia soosib elektrimootori tööd, võimaldades Renault Rafalel oluliselt vähendada CO2 heitkoguseid ja kütusekulu.